Acasă > File de jurnal > Totul sau nimic

Totul sau nimic

De ce sa ma multumesc cu putin cand pot avea totul? Nimic nu e imposibil, totul poate fi atins. Nu pot trai in prezent bazandu-ma doar pe ce imi aduce clipa, si bucurandu-ma ca un copil la vederea fiecarei frunze cazatoare. Cum sa privesc frunza cand stiu ca asa sunt si eu, un moment de neatentie si ma pot desprinde de pe creanga mea, o clipa de neatentie si voi incepe sa plutesc spre pamantul rece, spre locul unde voi ajunge acoperit de alte frunze, spre locul unde ma voi sufoca si voi muri, fara sa ajung vreodata in varf.

Nu mai pot sa ma multumesc cu ceea ce primesc, am incercat, nu merge, nu pot sa nu visez la ce se intampla maine, la ce pot sa fac, unde pot sa ajung. De fiecare data gasesc un loc unde vreau sa ajung, un lucru pe care sa il vreau. De fiecare data scopul este atat de distant incat trebuie sa ma lupt doar ca sa il vad din departare. Si cand reusesc sa il observ, sa vad ceea ce mi-am propus, deja e un scop prea mic, un scop de mult uitat, atunci altele imi sunt visele altele imi sunt sperantele. Oare drumul ma schimba sau nu pot sa fiu eu fericit? Nu pot gasi nici un loc caruia sa-i spun locul meu, fericirea mea? 

Am obosit sa merg mai departe dar e prea dureros sa stau pe loc.

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

