Prima pagină > Thoughts > Oamenii gri

Oamenii gri

In lume exista trei tipuri de oameni oameni albi, oameni negri si oameni gri. Oamenii albi sunt prietenii tai, oameni negri sunt dusmanii tai iar oameni gri sunt acei oameni care iti sunt indiferenti. Cateodata, in viata, apare cate un om desenat in culori vi, care iti va face viata sa paleasca, toti cei din jur vor parea anosti, si nu vei mai putea sa privesti in alta parte decat spre acea fiinta. Culoarea e singura care te poate scoate dintr-o fericire artificiala, si care poate sa iti arate calea spre fericire, dar cand vei sti calea spre fericire, cand vei vedea portile raiului, dar tu nu te vei vedea destul de vrednic pentru o asemenea onoare, atunci vei cunoaste cu adevarat iadul.

Categorii:Thoughts
  1. Februarie 4, 2008 la 10:42 am

    De unde face parte textul sau e scris de tine? Imi place!

  2. Februarie 4, 2008 la 11:35 am

    text propriu, l-am scris intr-o seara cand mi-am dat seama ca orice carte daruita trebuie sa aiba o dedicatie. Binenteles ca tipu nu s-a prins ca dedicatia continea un mesaj ascuns pentru prietena lui.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

