Azi

Azi am anulat aparitia unui post pentru prima data. Nu stiu de ce, dar am simtit nevoia sa tac. Am simtit nevoia sa nu mai zic nimic important. Toate ideile mele au fost si sunt importante doar pentru mine. Oare e nevoie sa le cunoasca si altii? Oare ideile mele au avut vreo putere, sa influenteze, sa trezeasca? Daca nu isi au nici o utilitate de ce sa le impartasesc? Nici macar ca replici inteligente nu pot fi folosite…

Categorii:Explicatii
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

