Acasă > File de jurnal > Nu vreau sa fiu salvat

Nu vreau sa fiu salvat

M-am saturat de toti cei care vor sa ma salveze, care se simt obligati sa ma salveze. Nu am cerut niciodata sa fiu salvat, nu am considerat niciodata ca merit salvat. Toata lumea din jurul meu ma crede un suflet pierdut, si, intr-un acces de milostivire, incep sa se creada supereroi si incep sa ma salveze. Fiecare incearca in modul sau stangaci. Nu stiu daca asta se datoreaza faptului ca nu se pricep sa salveze pe cineva sau pentru ca eunt eu greu de salvat. De fiecare data cand incearca cineva sa ma salveze incepe prin a-mi face predici cu „cat de frumoasa e viata” si cat de „norocos sunt eu”. Norocos fata de cine? Sunt atat de multi oameni care nu trec prin ceea ce trec eu, sunt oameni care sunt atat de caliti incat nu mai simt nimic. De ce sa fiu optimist si sa ma gandesc la cei care stau mai rau decat mine, cand pot sa fiu pesimist si sa ii vad pe cei care stau mai bine ca mine?

De ce simt toti ca sunt eroii care imi trebuie? Ce ii face sa creada ca am nevoie de salvare? Nu am nevoie sa fiu salvat, daca nu ma pot salva singur, atunci nimeni nu ma va putea salva.

Categorii:File de jurnal
  1. hoyt
    Februarie 8, 2008 la 3:18 pm

    mi’e dor de Daniel.

  2. hoyt
    Februarie 8, 2008 la 3:18 pm

    Danieeeeel!

    …?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

