Prima pagină > Thoughts > I go to the same place I run from

I go to the same place I run from

Am inceput sa observ ca viata e foarte ciclica. Cel putin viata mea. Din orice punct as pleca sigur voi ajung ein acelasi punct, doar ca eu voi fi mai batran, importanta acelui punct va fi diferita, iar reactia mea va fi a unui om mai rece la ce se intampla in exterior. Nu stiu daca ar trebuii sa plang inexistenta unor sentimente noi, sa sa ma bucur ca stiu deja cum sa ma comport in fata oricarui sentiment pe care il intalnesc. Cateodata incep sa cred ca am trecut peste viata, am trait in cativa ani cat pentru toata viata, si tot ceea ce am avut de trait, de experimentat, a trecut demult, acum trebuie doar sa o iau pe cararile vietii, repetand mereu aceleasi fapte, aceleasi greseli, aceleasi esecuri si succese.

Categorii:Thoughts
  1. Februarie 21, 2008 la 1:51 pm

    Sigur nu se întâmplă aşa?

  2. Februarie 21, 2008 la 2:27 pm

    Ba da. Si cred ca reiese destul de mult asta si din articol. 🙂
    Dar intr-un sistem cartezian bidimensional cand o cordonata e la fel si cealalta difera foarte putin, desenele vor fi asemanatoare…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

