Spam

Daca as face o lista cu tot ce urasc legat de internet primul loc ar fi ocupa de spamuri. ( De fapt s-ar putea sa ma insel, si pe primul loc sa fie acel enervant „BUZZ” care e dat de oameni exact cand am alceva de facut. Amice daca vezi ca nu iti raspund, ori am ceva important de facut ori nu am chef sa iti raspund. Crezi ca o sa-ti raspund daca imi dai un Buzz care imi face monitorul sa vibreze si timpanele sa explodeze? Cel mai probabil viitorul raspuns o sa vina mult mai greu, intai ingrijirile medicale. Pe messenger ar trebuii scris ca pe pachetele de tigari: „BUZZ-ul dauneaza grav sanatatii… si relatiilor sociale.) SPAM. Ce cuvant frumos…. x-(  

Exista 3 tipuri de spamuri la care trebuie sa fac fata in fiecare zi:

  1. cele de pe e-mail. Bine ca exista filtre anti-spam puternice si nu am decat 2-3 spamuri nefiltrare si nu si cele 500-600 cu care se imbogateste folderul de spam in fiecare zi. Partea proasta e ca mai primesc si mailuri folositoare la rubrica de spam, asa ca mai trebuie sa mai arunc o privire si pe astea.
  2. spam-urile de pe unele conturi de pe anumite siteuri. Astea sunt destul de putine, si de importanta redusa… totusi se gaseste si cate un idiot care mai da mesaje cu cumpara/vinde/schimba… ma simt ca la targ.
  3. Celebrele „mass”-uri de pe messenger.
  •  
    • „sal all” ->Amice vezi ca te-am vazut cand ai intrat, apare o cutiuta care spune ca esti online, daca nu am intrat in vb cu tine inseamna ori ca nu am ce sa vb cu tine, ori nu am chef ori am alceva de facut. Nu o sa intru in vorba cu tine doar fiindca m-ai salutat. Sunt nepoliticos si nu salut inapoi.
    • „nb all” -> Bine ca am scapat de tine… >:)
    • „ma plictisesc” -> And? GET A LIFE. Oamenii care au o viata, de obicei au ceva de facut, iar cand se plictisesc isi dau seama ca poate ceilalti au o viata si, prin extensie, ceva de facut, orice, dar sigur ceva mai important decat sa-ti primeasca plangerile pe mess. Citeste o carte, asculta manelele tale idioate si lasa lumea in pace, daca ma plictisesc fara tine te anunt.
    • apoi marile „teste” de cine te iubeste. Stiu cine ma iubeste si cine nu. Daca nu ai sta toata ziua in casa, aberand pe mess si te-ai mai intalnii si tu cu lumea pe afara ti-ai da seama si tu cine te iubeste si cine nu, nu ar mai trebuii sa te dai cu capu de tastatura, sa-ti dai foc la monitor si apoi printre flacari sa-ti apara numele persoanei care te iubeste, sau cazul si mai retard, cel a persoanei pe care o iubesti.
    • Locul I la „Premilro retarzilor”: mass-urile anti mass. Cat de idiot esti frate sa trimit mass la toti din lista cu „Nu mai dati masuri”. Asta e mass, cretinule. Si mai sunt si cele cu „nu mai da-ti mass, pls trimite mai departe”. WTF? Imi zici sa nu dau mass, dar sa iti trimit mai departe mass-ul?? WTF? Adica sa nu mai trimit massuri decat de la tine? OK, asta e peste puterea mea de intelegere, nu ma mai chinui. Apoi mishtourile pe seama testelor, alea cu „Da-te cu capu de tastatura, si sari de la etaj.” Ok. Pun pariu ca astea sunt trimise mai departe de exact aceiasi idioti care le trimit pe toate. Eu de la aceiasi oameni le primesc tot timpu.
    • Cele de genu „yahoo se desfinteaza daca nu trimit eu spamuri”… Saracu Yahoo are nevoie de mesajele mele. Ii dau si un sms, daca tot are nevoie, de fapt ii dau si telefonul cu totu. Fratilor, daca yahoo-ul s-ar desfinta, sau ar fi pe cale sa se desfinteze prima chestie care ar cadea sunt exact acele servere la care va conectati cand apasati „sign in” la messenger. Daca s-ar desfinta yahoo-ul ai vedea stiri la televizor, ai auzi la radio, ce dracu pana si „Iipod”-ul tau ar tipa ca se desfinteaza tata yahoo.
    • Mesajele semi-umanitare conditionate: „trimite mesajul mai departe si familia lui Danut, un copil orfan, va primi cate un cent pentru fiecare mesaj”. Ce emotionant. Abia imi stapanesc lacrimile. Cat de idiot ma credeti sa cred ca yahoo-ul il cunoaste pe Danut? Sau daca yahoo ar da o donatie, ar simti nevoia sa isi floodeze serverele cu mesaje? Fratilor mesajele pe care le trimiteti pe mess nu sunt monitorizate, ar fi imposibil din punct de vedere legal. Si oricum ca sa verifici fiecare mesaj si sa le numeri pe cele care seamana cu ceea ce vrei tu, ar costa yahoo-ul mai mult decat cei 5centi-100$ pe care i-ar da pentru fiecare mesaj.
    • Mesajele umanitare de genu „Danut (alt danut nu ala din spamurile de mai devreme) are nevoie de sange grupa C negativ, daca vreti sa-i donati sunati la 0708.000.000.”. Cand ai nevoie de sange, intai suni la rude, apoi la prieteni, apoi astia vb mai departe cu prietenii lor si tot asa. Poate, nu inteleg eu, dar nu mi se pare cea mai corecta forma de a cere un sprijin umanitar prin messenger. Nici macar nu poti sa ai incredere in acestea. Ce metoda mai buna ca sa enervezi pe cineva decat sa ii dai numarul intr-un anunt la care ar raspunde multi oameni.

Ar fi interesant de facut profilul spamerului autohton…

Categorii:Dialoguri
  1. Martie 5, 2008 la 3:32 pm

    Amuzanta frustrarea ta. Subscriu la unele observatii. Spammer-ul autohton trimite bancuri la greu si trece în revista orice poza comica vazuta pe net.

    Dar „spam” e un cuvînt frumos, concis ce vine direct de la celebrii Monty Python.

    P.S. Cel mai recent spam primit (e încurajator) :

    Du-te in bucatarie si da drumu la gaz asteapta o jumate de ora, si aprinde o bricheta. O sa iti apara pe tavan numele persoanei iubite . da mai departe ! ! ! daca trimiti mesajul la 50 de oameni si toti or sa faca chestia asta, media IQ-ului Romaniei o sa creasca considerabil. P.S. Trimite mesajul mai departe inainte sa executi procedura in bucatarie; iti spun de ce mai tarziu…

    Sînt sigur ca l-ai primit si tu.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

