Prima pagină > Thoughts > Singur

Singur

Am inceput sa ma simt singur pe lume, desi nimic nu s-a schimbat in viata mea. In ultimul timp nu mi-am mai facut nici un prieten nou, dar, nici nu mi-am indepartat vre-un prieten, cu prietenii ma intalnesc exact de tot atatea ori ca inainte. Totul este la fel, aceleasi oameni, acelasi mediu. Si totusi incep sa simt in suflet un gol, sa ma simt singur chiar si cand injurul meu vibreaza de viata atatea persoane.

Cineva imi spunea ca sentimentele vin din inima si nu din mintea noastra, asa ca nu trebuie intelese cu mintea, ci doar traite cu inima. Nu am fost niciodata de acord cu ea, dar acum pare cea mai plauzibila explicatie. Sau poate doar o scuza buna ca sa pot sa dorm noaptea bine si sa nu ma gandesc de ce ma simt singur, ce imi lipseste, sau cui ii duc dorul. Si totusi daca totul e la fel de prea mult timp, de ce tocmai acum.

Intotdeuna mi-a placut sa imi programez si catva timp in fiecare zi pentru ca sa stau singur si sa ma gandesc, dar niciodata nu m-am simtit singur, mai ales in momentele in care eram singur cu gandurile mele. M-am pacalit toata viata, si am dus o viata de pustnic? A murit o parte din mine, si acum ma simt singur? Duc dorul cuiva, cuiva a carui fata am uitat-o dar de a carui prezenta inca mai am nevoie?

Categorii:Thoughts
  1. Mihai
    Martie 5, 2008 la 6:21 pm

    poate… tu ai prieteni… tu ai cu cine sa vorbesti… te simti singur? it’s just in your head! macar tu dormi noaptea(chiar daca e nevoie sa te „pacalesti” singur). Afla ca nu toti suntem atat de norocosi ca tine…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

