Prima pagină > Femeia > Misoginism

Misoginism

In societatea moderna unul dintre cele mai mari pacate pe care poate sa le faca barbatul este acela de a fi misogin. Ce inseamna misogin? Conteaza? Tot ceea ce nu e pe placul femeii se cheama misoginism. Nu o lasi sa-si vada telenovela? Esti misogin, de ce ii negi dreptul de a butona telecomanda. Stai 2 ore sa probeze o rochie intr-un magazin, si apoi ii spui dulceag: „iubi, o cumperi sau nu?”. Esti misogin, ii negi dreptul de a a-si alege hainele. Ii spui sa se grabeasca ca se machiaza de 3 ore: esti misogin, ii negi dreptul de a se face frumoasa. Daca intarzie juma de ora a intarziat doar 5 minute, daca intarzii 30 de secunde, esti misogin, nu poti sa o lasi sa astepte.

Paradoxal, cele care lupta pentru „independenta si dreptul la vot” sunt exact cele mai misogine persoane de pe lume. Exact acele lesbience care poarta tricouri cu „women is power”, „women rights” si care se dau cu capu de pereti pentru egalitate intre ele si ele, si pentru subjugarea barbatului. Cea mai puternica dovada de misoginism este lupta lor impotriva concursurilor de frumusete, defilari de moda. Cum sa ceri drepturile femeii cand le refuzi dreptul de a-si alege propria meserie? Ce daca sunt vazute ca niste bucati de carne, e alegerea lor. Cum poti sa ceri drepturi pentru ele, dar sa le impiedici sa faca ceea ce vor? In dorinta lor de a parea puternice, neaga puterea de decizie a propriilor surate. „Putere pentru cei ca noi”.

Toate tipele se plang ca se uita barbatii pe stada la ele, si le fluiera/claxoneaza. Dragele mele, daca vreti sa nu mai fiti claxonate nu va mai imbracati asa provocator, renuntati la fuste scurte, decolteruri adanci, pantaloni mulati… Daca nu vreti sa fiti admirate pentru ce va afisati toate bunurile? Daca nu o sa-ti pot vedea fundul, crede-ma nu o sa ma uit la el. Daca nu vreti sa se uite barbatii la voi, pentru ce mai va imbracati asa? Pentru ce vreti sa fiti sexy, daca nu pentru a agata? Exista imbracaminte care nu arata nimic. Si sunt mai comode decat fustele scurte de care trageti la fiecare doua minute ca si cum ar putea sa se mareasca, sau ca si cum s-ar micsora. Nu-mi spuneti ca e va puneti pantofi cu toc doar pentru ca arata bine cu nu stiu ce fusta, va luati pantofi cu toc cui doar pentru ca va potenteaza fundurile si va face sa va scoateti piepturile in afara.

Suntem acuzati ca ne gandim numai la sex, dar spre deosebire de femei noi ne gandim la sex fiindca suntem obligati de campul nostru vizual, nu doar pentru ca e amuzant sa vorbesti cu prietenele. Vara oriunde te-ai plimba poti sa spui ce culoare au areolele mamare la 9 din 10 femei care trec pe langa tine. Woman, wear a bra!!! Lasa-ma si pe mine sa imi imaginez ceva, nu imi arata tu totul. E ca si cum te-ai juca de-a fata-ascunselea intr-o camera goala. Where’s the fun?

Barbatii sunt misogini ca se uita la femei ca si cum ar fi obiecte. Dar oare nu e mai misogina femeia care se transforma singura si cu buna stiinta in acel obiect pe care il vor barbatii?

Barbatii sunt misogini deoarece au o parere proasta despre femei, si totusi femeile se ataca una pe cealalta mult mai des si mai puternic.

Categorii:Femeia
  1. hoyt
    martie 1, 2008 la 8:03 pm

    „Nu o lasi sa-si vada telenovela?”
    Pai daca mămica ei a invaţat’o sa se mărite cu un „băiat bun, maikă, nu bea, nu fumează…” care să o LASE să facă sau nu ceva, atunci femeia aia are probleme mai grele de dus decît misoginismul.

    „Stai 2 ore sa probeze o rochie intr-un magazin[…]”
    Păi dacă faci aşa ceva, atunci meriţi o femeie ca cea de mai sus.

    „Ii spui sa se grabeasca ca se machiaza de 3 ore”
    De ce să se macheze 3 ore?! are ceva ruşinos pe faţă care trebuie ascuns de ochii lumii…?

    „daca intarzii 30 de secunde, esti misogin, nu poti sa o lasi sa astepte.”
    Elegant ar fi să intîrzii mai mult de 30 de secunde, ladies first. Dacă nu vorbim de partidă sexualăh, atunci e altă discuţie, e chestie de educaţie doar, nu de tribul din care faci parte…

    „Toate tipele se plang ca se uita barbatii pe stada la ele, si le fluiera/claxoneaza.”
    Chiar aşa e, în ţara asta sînt o groaza de mitocani care ar trebui spînzuraţi de coaie. Le fluieră şi dacă sînt îmbrăcate ca nişte călugăriţe, trust me. O femeie are dreptul să îşi aerisească balcoanele, tu ai dreptul să te uiţi, dar asta nu înseamnă ca ar fi cumva scuzabil să începi să fluieri sau să o hărţuieşti…

    „Suntem acuzati ca ne gandim numai la sex…”
    Măh, tare mă tem că noi ne gîndim mai mult la păsărik, care e doar un mic detaliu din toată povestea 🙂

    „Woman, wear a bra!!!”
    Era un banc: ce sutien preferă bărbaţii: niciunul.

    Noa, nu tre’ luate neapărat in serios toate cele scrise, poate doar citit printre rînduri (f importante ar fi rîndurile lăsate goale)

    ura

  2. martie 2, 2008 la 10:21 am

    „Era un banc: ce sutien preferă bărbaţii: niciunul.”
    Le-ai vazut pe grasele alea cu haine mulata si fara sutien?.. Nu am probleme sa vad cate un fotomodel fara sutien… dar… cum zicea un clasic in viata: „Nu toata femeile sunt bune”

    „Chiar aşa e, în ţara asta sînt o groaza de mitocani care ar trebui spînzuraţi de coaie. Le fluieră şi dacă sînt îmbrăcate ca nişte călugăriţe, trust me. O femeie are dreptul să îşi aerisească balcoanele, tu ai dreptul să te uiţi, dar asta nu înseamnă ca ar fi cumva scuzabil să începi să fluieri sau să o hărţuieşti…”
    Ai dreptate e o practica foarte mitocaneasca sa fluieri. Aici e vorba de barbatii care nu au trecut de rangul de animal, asa ca, cu ei, trebuie sa se poarte ca si cu niste animale. Si nu cred ca are curaj careva sa intre in cusca tigrului cu o halca de carne prinsa de trup.

    In state daca o tipa se fataie prin fata ta in haine care acopera doar anumite parti, nu se intampla nimic. Daca un barbat vorbeste de sutienul unei tipe se considera hartuire sexuala.

    „“Stai 2 ore sa probeze o rochie intr-un magazin[…]”
    Păi dacă faci aşa ceva, atunci meriţi o femeie ca cea de mai sus.”
    In occident sunt locuri in magazinele de femei cu televizor pentru barbatii care le asteapta. VREAU SI EU. M-as duce la cumparaturi cu ea la fiecare meci. :))

    „“Ii spui sa se grabeasca ca se machiaza de 3 ore”
    De ce să se macheze 3 ore?! are ceva ruşinos pe faţă care trebuie ascuns de ochii lumii…?”

    Era o hiperbolizare voita a acelor 2 ore si 59 de minute cat se machiaza o tipa, cand e asteptata…

  3. hoyt
    martie 2, 2008 la 2:11 pm

    „Le-ai vazut pe grasele alea cu haine mulata si fara sutien?”
    Da, dar sint de preferat decit alea cu mustaţă 🙂 Mereu se poate mai rau

    „In occident sunt locuri in magazinele de femei cu televizor pentru barbatii care le asteapta. VREAU SI EU”
    Dar magazine cu FEMEI pentru barbatii care isi asteapta femeile la garderoba exista? ca vreau si eu…

  4. martie 2, 2008 la 7:23 pm

    „Da, dar sint de preferat decit alea cu mustaţă Mereu se poate mai rau”
    Dap. Se poate si mai rau… dar si mai bine… „Hoping for the best but expecting the worst”

    „Dar magazine cu FEMEI pentru barbatii care isi asteapta femeile la garderoba exista? ca vreau si eu…” Si eu >:)

  5. martie 3, 2008 la 12:38 am

    uite asa mi-am pierdut eu segmentul feminin al cititorilor… :))

  6. hoyt
    martie 3, 2008 la 7:05 am

    las’….

    o sa recomand eu blogul colegelor.

  7. hoyt
    martie 3, 2008 la 7:05 am

    sa curga singeee 😀

  8. martie 3, 2008 la 10:04 am

    De data aceasta trebuie sa-ti dau dreptate. Mai ales in ceea ce priveste tinuta femeilor.
    Eu am vazut pe propria piele, daca ma imbrac mai mulat sau in fusta deja nu mai am pace toata ziua asa ca incerc sa pastrez un echilibru intre una si cealalta. Depinde de situatie, de loc, etc.

  9. pastiladeras
    martie 3, 2008 la 4:53 pm

    O singura obiectie :acum sa ma imbrac in sac pentru ca se trezeste Gica de la canalizare sa ma fluiere.Si treaba mai penala e ca multe se simt flatate de atentia asta ,sa-i zicem cu indulgenta populara.

  10. martie 3, 2008 la 6:20 pm

    @pastiladeras: Gica de la canalizare ar fluiera si dupa orice petic de piele care se vede din corpul unei femei, asa ca nu inteleg de ce se simt flatate. Cum pot anumite persoane sa aiba atat de putin respect de sine?

    Nu trebuie sa te imbraci in sac. Ma refeream la tipele alea care au fuste mai scurte decat cureaua mea. Alea sunt cele care se plang cel mai des ca s-au saturat sa fie fluierate pe strada.

    @anaAyana: Sa iti alegi corect gradul de „indrazneala” e o arta din cate observ. Si ca in orice arta regulile alea care spun ca „acolo te imbraci asa” nu exista, sau se discuta doar pe la colturi;).

  11. MIRON COSTIN
    martie 4, 2008 la 11:55 pm

    Super adevarat

  12. VIO
    septembrie 6, 2009 la 4:42 am

    Domnul MISOGIN Gyzzard .Numai frica zace in tine,frica de femeie ,frica de libertatea si de drepturile ei sa faca ce doreste ea.Se vede ca tu si toti fanii tai mai jos pusi nu e ca sunteti numai misogini ,ci nu va plac deloc femeile.E ceva patologic ,bolnavicios ,nici nu se poate pretinde vreo schimbare in voi .Unicul lucru de care aveti nevoie e de un bun psihiatru ,pentru ca daca voi misoginii v-ati indragosti intre voi tot nu ar merge mai bine ..explicatia nu e in defectele ,pe care vi le inchipuiti in drepturile femeii ,ci in putina voastra personalitate,in frica de ce spun ceilalti despre voi ,probabil in abuzurile,pe care le-ati suferit in copilarie .
    Dispretul ,pe care il demonstrati aici e doar reflexul dispretului fata de voi insusi.Cine are o autostima sanatoasa accepta pe oricine asa cum este .

  13. septembrie 6, 2009 la 4:19 pm

    @VIO: M-am amuzat copios pe baza comentariului tau. Super amuzant, mi-ai facut ziua mai buna. Multam.

    Din pacate pentru mine, am asa o impresie, ca comentariul tau nu a fost conceput ca o gluma, asa ca, ma simt obligat sa iti raspund:

    1) Nu ai mentionat sexul, dar sper ca esti de sex feminin, fiindca asta nu ar face decat sa arate cata dreptate am in articol.

    2) Articolul e facut intr-un spirit glumet, asa ca ti-ar trebuii putin simt al umorului sa il intelegi.

    3) Nici eu, nici ceilalti care au comentat articolul nu au atacat femeia. Singurul lucru pe care l-am atacat e usurinta cu care femeile (unele dintre ele, adica alea frustrate) arunca apelativul misogin tuturor celor care nu fac cum vor ele.

    4) Din tot comentariul tau reiese numai frustrare (aruncata aiurea), si nu ataci nimic concret.

    5) Tare as vrea sa imi explici si mie pe ce iti bazezi ipotezele. C’mon, unde e ura impotriva femeilor, unde e frustrarea, unde e frica de femei? Unde sunt jignirile la adresa femeilor? Eu nu le vad. Sa mi le arati, ca mie imi scapa.

  14. hoyt
    septembrie 6, 2009 la 6:24 pm

    cel mai misto lucru pt. labarii astia ipocriti care o dau cu libertatea femeii in tara in care mamele, surorile si nevestele lor sint batute sau violate e posibilitatea de a scrie pe internet sub anonimat.

  15. aprilie 8, 2010 la 11:02 pm

    Ba eu stiam ca misogin ins daca ea iti da o palma fara sa vrea si nu o intorci aia ins misogin Ce pula mea ne bagati cacaturi deastea in cap

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu