Prima pagină > File de jurnal > Fotografia

Fotografia

Azi mi s-a facut dor de o fotografie facuta de un prieten si care spunea foarte multe si care m-a impresionat. Aceasta parca a disparut complet de pe calcul meu, asa ca, in cautarea ei, a trebuit sa iau fiecare folder cu poze la control, pentru eventualitatea in care am copiat folderul in care era in cine stie ce alt folder. Am trecut si prin folderul in care mi-am pus pozele facute cu mobilul. Astea sunt cele mau impresionat cel mai mult fiind cele care au prins realitatea mea exact asa cum era, si nu doar un cadru de poza, cum sunt toate pozele pe care le fac cu aparatul. Cu aparatul fot totul devine oarecum premeditat, imi iau aparatul ca sa fac poze si stiu ca in ziua aia o sa fac poze, si parca lumea devine mai rigida. Mobilul il am tot timpu, si e de ajuns sa vad ceva si in 3 secunde am facut poza. De prea putine ori am facut poze cu mobilul de genu „aranjati-va sa facem poza”, pozele facute cu mobilul sunt „nu va miscati sa fac o poza”. Si totul se rezuma la asta.

Rasfoind zecile de foldere cu pozele facute cu mobilul, mi-am descoperit viata din ultimii trei ani de zile. Incet, incet fiecare eveniment, fiecare sentiment din acesti ani au aparut in acesta desfasurare de diapozitive. Nu-mi vine sa cred cat de mult m-am schimbat in ultimii 3 ani. Parca a trecut o vesnicie de atunci. Totul pare atat de real, aproape, dar totusi ireal prin legatura dintre persoanele de atunci si corespondentul lor de acum. Cum se poate sa se schimbe lumea in atat de putin timp? Cel mai mult dintre toti din acele frameuri ale vietii mele m-am shcimbat eu. Cel putin asa ma vad eu, un om total diferit. Poate mai matur, poate mai nebun, poate mai… Fiecare zi care a trecut-o o simt apasatoare in spatele meu. Fiecare zi a reusit sa ma schimbe cate putin, unele zile au avut puterea sa ma marcheze pentru toata viata, altele au avut puterea doar sa ma faca sa simt povara celorlalte zile.

Traieste-ti viata ca si cum ieri te-ai fi nascut iar maine vei muri. Traieste-ti viata fara sa te gandesti la cum a fost trecutul si nici la cum va fi viitorul. Trecutul a fost, si nu se mai intoarce, viitorul va veni si de fiecare data va fi o surpriza…

Categorii:File de jurnal
  1. liud4ka
    Mai 30, 2008 la 8:19 pm

    oameni se schimba pe zi ce trece,dar cite o data in bine insa in cele mai dese orin in rau!vati intrebat vreodata de ce oameni se schimba?ca daca le-ar fii bine asa cum sunt nu sar schimba,nsa ei se schimba din cauza ca au o dure,care iau facut mai tari!

  2. Mai 31, 2008 la 1:33 pm

    Omul e format dintr-un nucleu bine inradacinat care nu poate fi schimbat, un invelis de calitati si defecte foarte legate de nucleu si dintr-un invelis de calitati superficiale.

    Invelisul extern e intotdeauna schimbat in rau sau in bine, dar rareori se vede vre-o diferenta majora.

    Loviturile puternice indiferent daca sunt „de bine” sau „de rau” pot sa atinga centrul si atunci centrul, ca sa se apere, schimba invelisul ala intern de calitati. Dar asta nu inseamna ca omul devine mai tare. Poate sa devina mai tare sau poate sa devina mai slab.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

