Umbre

M-am uitat prin istoricul la blog si am vazut ca pentru ca sa pastrez traditia de a posta ceva la fiecare doua zile trebuie sa postez si azi ceva. M-am gandit ce titlu sa aiba articolul. Acea propozitie sau acel set de cuvinte care ma atata sa incep sa il intorc pe toate fetele, de fapt doar pe fetele pe care pot sa le vad. Am gasit o idee buna. Am dat drumul la muzica si am inceput sa scriu.

Niciodata nu o sa inteleg de ce am o lista cu melodii atat de mare si cu multe melodii care nu le voi asculta niciodata cand stau la calculator, melodii pe care nu pot sa le ascult decat la petreceri, cand e mai important sa se auda basi decat melodia sau versurile. Dupa multe next-uri am hotarat sa-mi gasesc eu un set de melodii pe care sa le ascult. Mi-am adus aminte de o melodie pe care am ascultat-o tot drumul spre casa „Ghost story” a lui Sting. De fiecare data cand ascult melodia asta incep sa ma napadeasca zeci de amintiri despre atat de multe persoane. Viata mea a fost plina de pesoane care au trecut atat de fulgerator prin ea incat totul pare doar o fotografie veche intr-un sertar prafuit. Cum poate o persoana sa fie atat de importanta pentru unii dar pentru altii sa fie doar o umbra? 

Oare in viata cator oameni am fost si eu doar o umbra? Poate sunt o umbra in vietile tuturor celor pe care ii cunosc, poate nu am fost niciodata cine credeam ca sunt pentru altii. Poate tot ce scriu aici sunt doar niste note de subsol, nimic important, doar un text care dispare rapid de pe radar.

Categorii:Thoughts, Tristete
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

