Prima pagină > Femeia > „Ce te uiti? Nu ai mai vazut femeie in viata ta?”

„Ce te uiti? Nu ai mai vazut femeie in viata ta?”

Ca nu o sa inteleg niciodata femeile am inteles deja, de mult. Si m-am impacat cu gandul. De fapt nu reusesc sa fac asta, motivul e foarte simplu: am nevoie de un stalp bine infipt pe care eu il numesc „logica”, daca nu exista ma prabusesc in gol si nu-mi place senzatia.

As incepe cu „azi am vazut…” dar ar fi prea banal. Asa ca o sa incep cu mica lectie de anatomie: Conform lui nenea Ranga (cunoscatorii stiu de ce) femeia este, din punct de vedere anatomic, diferita de barbat. Conform lu nenea Hefer (conoscatorii stiu de ce) aceste parti diferite din punct de vedere anatomic sunt mai apetisante. Ok, nu o sa luam drept standard iepurasii lui asa ca acceptam ca fiind apetisante aceste parti cu exceptii (cunoscatori stiu despre ce e vorba).

Ca unele femei prefera sa se considere „bune” cand ele sunt „rele” in draci se cunoaste. De ce? Nu stiu. O fi vre-un efect al N.F.-ului cronic. Nu stiu si nici nu vreau sa stiu. Am noroc sa nu fiu in locuri in care vederea mi-ar fi blocata pe un asemenea specimen, din fericire pot sa intorc capul in alta parte. Iar senzatia de g**ata dispare repede, sunt student la medicina, ce naiba?

Sunt, insa, pe lume multe bunaciuni (bunaciune = femeie cu forme foarte atragatoare). Si multe dintre ele au obiceiul de a se imbraca in asa fel incat sa isi etaleze calitatile. Si mai sunt multi barbati care au „lasere” in ochi si ard cu privirea aceste calitati scoase in evidenta de imbracamintea acestor domnisoare/doamne. Eu am norocul sa privesc mai subtil, poate pentru ca asa e politicos, poate pentru ca am o memorie vizuala mai buna, asa ca pot sa ma amuz pe baza discutiilor dintre domnisoara/doamna (cui ii pasa?) si acel tip cu privire lacoma. Discutiile sunt foarte active si pline de substantive si verbe de vocabular „academic”.

Ca exista destui de multi frustrati sexual capabili sa f***a orice gaura (de asta multi lucreaza la gaurit strazi) nu mai mira pe nimeni, e un fenomen imposibil de stapanit, pastile de sex nu exista, iar de curve, pardon, profesioniste in ale placerii, ei nu au auzit.

Problema apasatoare e a acelor tipe care nu stiu ca orice lucru pe care il faci aduce dupa sine si consecinte. De ce te imbraci in haine foarte provocatoare daca nu vrei sa fi privita? E total ilogic. E ca si cum ai pune un sgarie nori (ok, la unele e mai degraba o cladire mai rasarita) in mijlocul unei campi si ai vrea sa nu il vada nimeni. Daca nu vor sa fie admirate, ar trebuii sa ia in calcul drumul, locul unde se duc si sa isi defineasca o limita a provocatorului. Nu poti sa mergi cu decolteu adanc prin ferentari, sau cu fusta mini si sutien pe la biserica. Eu asa am auzit :d .

Categorii:Femeia
  1. Roxana
    Mai 11, 2008 la 10:31 am

    nu poti sa mergi cu sutien la biserica? aoleo ce-ar fi acolo maica…. :))

  2. Mai 11, 2008 la 11:01 am

    OK. M-ai prins. Exprimare defectuasa. Nu era vorba de a purta sutien pe dedesupt ci doar sutien, imbracamintea aia specifica drumului spre plaja.

  3. Ianuarie 25, 2009 la 5:05 pm

    Cand femeia va stii ce vrea, atunci vei intelege si tu femeia, adica niciodata.😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

