Acasă > File de jurnal > Stranger than fiction

Stranger than fiction

Mi s-a intamplat de multe ori sa-mi imi pun intrebari daca ceea ce se intampla in viata mea, e adevarat sau doar un vis. Chiar un vis foarte ciudat. De multe ori am mi s-au intamplat lucruri care mi-au dat „sah-mat la regina”. Lucruri care sunt imposibil de imaginat ca se vor intampla devin realitate si brusc ma vad ca un personaj dintr-un film prost in care orice miscare e o rasturnare de situatie dramatica. Si totul devine atat de ireal incat parca astept sa aud vocea naratorului cum incepe sa descire trairile mele interioare, astept sa deschid ochii si in fata mea sa apara filele unei carti fantastice. Toate aceste intamplari ma fac sa simt ca adevarul e cel mai greu de crezut, ca sunt capabil sa accept mai bine o minciuna decat un adevar. Macar minciunile sunt logice…

 

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

