Prima pagină > Realitatea > Blogosfera romaneasca

Blogosfera romaneasca

Daca ar trebuii sa descriu cum vad eu blogosfera romaneasca as spune ca e formata din 3 feluri de posturi: 

  1. certuri intre bloguri. Multi nu isi fac bloguri decat ca sa se cearte cu altii. Si astfel se ajunge ca x sa scrie un post contra lui y. y incepe sa se certe cu x pe postul acesta. Apoi y scrie un post in care il ataca pe x, si discutia in contradictoriu continua si aici.
  2. posturi inutile, de genu: azi am fost la piata. Ok, recunosc ca am vazut si posturi de genu „azi am fost la piata”, dar care erau povestite cu talc si aveau ceva neobisnuit in ele asa ca atrageau publicul, dar cele mai multe sunt doar „azi am fost la piata, ce obositor a fost” si inca 3 propozitii care sa arate cat de banala e piata in care a fost. Abia astept sa aud si postul „Azi m-am cacat.”. Nu m-ar mira sa vad unu in dashboard-ul de la wordpress. Daca ma gandesc ar fi mai tare decat macar 50% din posturile care sunt listate pe acolo.
  3. Posturi facute sa ridice un blog in clasamentul general. Asta e scopul general in blogosfera sa ajungi cel mai tare. Dap ca parca asa se vede valoarea. Sigur. Am incetat sa cred asta cand am vazut ce mizerii sunt blogurile considerate cele mai tari. Oricum astea trateaza teme de actualitate pentru toti ca sa apara la cautare in google.
  4. Cel de-al patrulea tip de posturi, ar trebuii sa fie eliminat, adica reprezinta prea putin din ceea ce se scrie prin blogosfera, rar vad un asemenea post prin dashboard. Si atunci cand apare e luat la bani marunti de toti idiotii care exista si in  2 minute vezi 50 de commenturi de la oameni care se cred inteligenti incep sa reduca totul la o nulitate. Mare e gradina domnului cand e vorba de comentatori de bloguri: „Eu nu vreau sa spun nimic, dar am vrut sa fiu prima care comenteaza postul tau.” (mai stiu si altele tot la fel de nule).

Ca sa definesc si in care categorie se afla blogul meu, ar trebuii sa spun ca in nici una. Nu scriu bloguri ca sa ma cert cu cineva si nici ca sa imi castig trafic. Posturile mele nu sunt din acelea care nu spun nimic. Cel putin spun ceva despre mine (mai mult decat ca sunt un idiot care traieste o viata banala). Ar mai ramane categoria a patra dar nu cred ca posturile mele au o valoare prea mare. Asa ca nu pot sa sutin ca sunt undeva in afara acestor categorii. Poate ca inca caut o categorie…

Categorii:Realitatea
  1. Mai 14, 2008 la 1:53 am

    Eu nu i-am înţeles niciodată pe cei din categoria 1, dacă nu ar mai exista top-uri şi statistici, ce ar mai scrie?

  2. Mai 14, 2008 la 4:39 am

    Mi-am adus aminte de categoria celor care urează zile bune, cafele cu gust, sărbători fericite etc. iar comentariile sunt pline numai cu urări şi mulţumiri.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

