Acasă > Scrisori > Nedumerire

Nedumerire

De ceva vreme blogul meu a inceput sa fie atacat de mai multi binevoitori, care nu gasesc sa ma atace decat pe 3 fronturi:

  1. greseli de ortografie (ei le spun greseli de gramatica. Inca nu au invatat ca ortografia e cea care se ocupa cu scrierea corecta a cuvintelor intr-o limba. gramatica e aia care se ocupa cu schimbarea formei cuvintelor si imbinarea lor in propozitie).
  2. Ghid de cumparare a unei chitari, asta e categorie separata. Articolul asta l-am scris fiindca nu exista un alt articol la fel (si din cate vad nici acum nu exista). Existau doar sfaturi imprastiate, de fapt doar opinii personale ale unor chitaristi. Am mai vazut cateva chestii de genu asta dar doar in carti de chitara, ca, capitol introductiv. A fost acolo destul de mult timp fara sa fie contestat. Dar de la un moment dat, nu stiu de ce, inca incerc sa-mi dau seama, a inceput sa fie atacat din toate partile de oameni care se considera mari chitaristi dar fac greseli idioate chiar si pentru un incepator, sau care ataca porpozitii scoase din context.
  3. teme de ateism. In care fiecare incearca sa arate ca el e mai ateu ca restu. Ok, aici eu sunt de vina i-am intaratat spunandu-le ca sunt „atei de curent de moda”. Se pare ca asta nu atrage multe voturi.

Mai sunt si alte fronturi pe care sunt atacat, dar acolo sunt atacate ideiile mele in mod inteligent (exceptie perechea daniel-blueeyes, care incearcau si ei ca doi indragostiti sa se apere unul pe celalalte, dar ei, acum dupa ce m-am trezit sunt chiar simpatici. E asa romantic, si un romantic ca mine nu paote sa zica nimic de un asemenea gest cavaleresc).

Despre astea nu ma leg, vorbesc doar de acele atacuri care sunt facute intentionat ca sa ma discrediteze, desi nu reusesc decat sa ma enerveze. Greselile mele sunt destul de putine incat sa nu faca cititorul sa pelece rapid, si oricum cum am mai spus blogul asta e facut sa fie citit doar de mine. Am mult mai multi vizitatori decat visam vreodata. La inceput, cand aveam 6 utilizatori pe zi, ma intrebam cum au ajuns aici. (Acum mi-am dat seama ca cauta „par in cur”. Cum facea google-ul legatura intre aceasta fraza si blogul meu e inca o enigma). Ca se leaga de gramatica mea, inteleg. Sunt greselile mele si mi le asum. Ma enerveaza ca sunt tintite exact pentru a ma enerva/defaima. Inteleg ca intri pe blogul cuiva si ii zici ca „ai gresit frate”, dar ii zici si ceva despre ideiile din post, ca doar nu ai intrat aici doar ca sa vanezi gresei. Daca sunt multe greseli iesi dupa prima propozitie, nu ramai sa citesti pana la final. Si daca te deranjeaza atat de mult stilul de scris, scri comentul care sa spuna ca sunt multe greseli, dar nu te mai intorci apoi niciodata. Nu cum fac amicii mei, care pun un comment referitor la greseli si dupa doua ore revin sa imi raspunda la comment, declarand si ca greselile mele de gramatica eclipseaza tot ce am scris. Si atunci de ce ai venit? Sa te certi cu mine? E cam clar.

Al doilea lucru care ma enerveaza e ca imi sunt scoase din context vorbele si sunt disecate ca fiind gresite. Dobitocilor, orice lucru care e scos din context e gresit. Daca spun cuvantul „extraterestru” nu inseamna ca cred in extraterestri, mai ales cand acest cuvant a fost scos din propozitia „nu cred ca exista nici un extraterestru”. Observati logica.

Am observat ca toate aceste atacuri au aparut brusc cum am scris articolul Ateu in Romania, unde am atacat toti satanistii care se cred atei doar pentru ca suna mai bine, sau credinciosii care spun ca sunt atei doar ca sa nu se simta vinovati sau care cred ca a fi ateu e la moda.

Categorii:Scrisori
  1. marian
    Mai 14, 2008 la 5:24 pm

    eu zic sa ii belesti pe toti, frate!

  2. Iunie 22, 2008 la 1:17 pm

    🙂 … de la Cernobal li se trage😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

