Prima pagină > Realitatea > Romania voteaza

Romania voteaza

1 IUNIE!!!!!!!! Cred. Stai sa verific…. Dap, 1 iunie. Bine ca mi-am dat seama ca e 1 Iunie. Am scris mare in agenda: 1 IUNIE 2008: CARANTINA.  O zi ca oricare alta? In nici un caz, e ceea ce romanele horror romanesti o numesc „ZIUA VOTARII”.

Povestea horror spune asa: Odata la 4 ani se trezeste o forta intunecata numita „VOTARE”, asta apare de doua ori la distanta de 2 saptamani. Aceste zile sunt anuntate cu multe semne apocaliptice: afise electorale, spoturi electorale, certuri electorale, lacrimi electorale (de fapt astea sunt in alta poveste, dar suna bine…  :(( „Ooooooo stolo, de ce tu stolo?” :(( Lyrics from Maneaua lu Baselu), mita electorala, mici electorali, dezbateri electorale, concerte electorale, etc electoral. Apoi dupa aceasta galerie de semne apocaliptice, vine ziua cea mare: ZIUA VOTARII, imi da fiori si sa scriu numele. Aici oamenii trebuie sa mearga la o chestie numita „sectie de votare” si sa puna o stampila pe o hartie, si apoi sa aiba impresia ca a schimbat ceva.

Intr-o tara/intr-un oras in care interesele conduc totul, ce importanta mai are ca a primarie se afla X sau Y. Oricum chiar daca ajunge X, chiar daca ajunge Y, ceea ce va face el din propria initiativa e minim, restu e mita…

PS: Inca ma gandesc daca sa ma duc sa votez sau sa dorm in continuare… Noapte buna copii.

Categorii:Realitatea
  1. hoyt
    Iunie 1, 2008 la 10:56 am

    tu… ai cunostinte generale despre economie sa poti avea drept de vot? 😀

  2. Iunie 1, 2008 la 1:20 pm

    M-am pregatit doi ani de zile sa dau la ASE… si apoi mi-a venit mintea la cap si am inceput sa ma dau la ASEiste. Stiu si eu ceva economie, dar nu la nivelul lui Daniel…

  3. hoyt
    Iunie 1, 2008 la 2:14 pm

    mintea la cap

  4. Iunie 12, 2008 la 11:07 am

    eu ce spuneam;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

