Prima pagină > Others > Pronosticuri Euro 2008

Pronosticuri Euro 2008

Cum ziceam, nici o surpriza, romania ramane in grupe… se mira careva?

Locul 3 in grupa, mai bine decat locul 4.

Uite ce meciuri sunt, si ca sa stric surpriza spun si cine castiga:

Grupe

Grecia – Spania=> Spania (cred ca un 3-0 pentru spanioli, desi e mai probabil sa joace relaxat si sa dea maxim 2 goluri)

Rusia – Suedia => Suedia (0-1, sau 0-0. In orice caz cea care trece mai departe e Suedia)

Sferutri

Portugalia – Germania => Portugalia (un meci dificil, care se poate termina oricum, dar cel mai probabil un 1-0 pentru portugalia)

Turcia – Croatia => Croatia (un 2-0 pentru Croatia)

Olanda – Suedia => Olanda (meci destul de usor pentru olandezi)

Spania – Italia => Italia (ca de obicei italieni se vor motiva in sfeturi)

Semifinale

Portugalia – Croatia => Croatia (parca joaca mai bine)

Olanda – Italia => Olanda (ghinion pentru italieni, iarasi se intalnesc cu olanda caruia ii creaza dificultati, dar nu reusesc sa castige)

Finala

Croatia – Olanda => Olanda (un rezultat de 0-2)

Categorii:Others
  1. hoyt
    Iunie 18, 2008 la 12:54 am

    da’o dreaq de treaba, tu nici nu stii cu citi jucatori se joaca jocul asta :))

    Locul 3 nu e rau, tinind cont ca nu am reusit sa batem nici Italia nici Franta. Mi se pare cinstit. Olanda, echipa frumoasa, aia au scoala de fotbal.

    Stii, ma gindeam azi la o chestie. Hai sa incercam sa ne comparam cu tarile astea la orice alt domeniu. De la regulile de circulatie pina la arhitectura. O sa ne dam seama atunci de ce turcii s’au calificat iar noi nu. Iar turcii nu au veceuri mai bune decit ale altora, dupa cum bine stim. Dar au cel putin doua chestii: dorinta de a cuceri si calificarea dincolo de grupe 🙂

    La pronosticuri nu ma bag, ca de’aia e frumos fotbalul, are surprize, altfel ar fi doar matematica seaca…

  2. hoyt
    Iunie 18, 2008 la 12:55 am

    btw, Rusia nu e Islanda, revizuieste 😛

  3. Iunie 18, 2008 la 10:59 am

    Vedem diseara care e rezultatul… si daca e rusia mai sus decat suedia sau nu. Oricum de castigat slabe sanse, cel mult (si cel mai probabil) se ajunge la egal. Dar un egal le convine suedezilor. rusi au fost buni candva, mai demult, cand Rusia se scria URSS.

  4. hoyt
    Iunie 19, 2008 la 5:23 am

    🙂 „I gave you the perfect concept. Football, beer and tits. And you give me ugly?!”

  5. hoyt
    Iunie 19, 2008 la 8:27 am

    ce zisăşi de Rusia? 😀

  6. Iunie 19, 2008 la 10:01 am

    Ok, se pare ca ai avut dreptate. Desi nu ma asteptam sa faca rusia un meci din asta. Gloria rusiei a apus de multicel, iar suedezii, din cate imi amintesc eu, jucau destul de bine.

    Recunosc la turneul asta am vazut doar vreo cateva meciuri, sesiunea asta….

    Atunci trebuie sa refac un meci

    Olanda – Rusia => Olanda… mai zi ceva si de pronosticul asta :p

  7. solo
    Iunie 19, 2008 la 9:24 pm

    Portugalia – Germania => Germania (80%)

    si finala :

    Italia – Germania => ??? (una dintre ele …. s-ar putea italia)

  8. solo
    Iunie 19, 2008 la 9:25 pm

    aaa si inca o treaba … olanda – germania (0-2) in caz de ceva

  9. Iunie 20, 2008 la 11:42 pm

    Ok, am pierdut si pronosticul pentru Portugalia-Germania.
    Refacem pronosticurile in continuare:

    Croatia – Germania -> Croatia

  10. hoyt
    Iunie 21, 2008 la 1:32 am

    io zic sa te apuci de analize si pronosticuri in economie mai bine :))))))))))

    repet, fotbalul nu tre sa fie previzibil! altfel e mort, e doar o frectie pt niste oameni bolnavi- pariorii:)

  11. hoyt
    Iunie 21, 2008 la 1:33 am

    Adica Croatia e „pa” 🙂

  12. Iunie 22, 2008 la 11:03 am

    Ok. Si Olanda??? WTF??? Favorite la titlu erau Olanda, Italia, Franta… Franta a fost obosita, Italia s-a chinuit, Olanda a pierdut in fata Rusiei… Mai ramane Italia, daca pierde sio italia… o sa castige, nu stiu, Luxemburg, oricum nu au participat, dar la cum merge campionatul asta… se poate orice…

  13. hoyt
    Iunie 22, 2008 la 4:52 pm

    io te invit diseara (deseara) la o Italia-Spania. Drink’s on me. You know the place.

  14. Iunie 22, 2008 la 5:34 pm

    Nu pot moshule ca ala e tarziu, iar eu am examen la maine. Dar tre sa mergem la finala, nu de alta da vreau sa-mi iau baclava.

    PS: pe cine pacalesc sa mearga la exam in locul meu, ca sa vin eu la meci:D??

  15. hoyt
    Iunie 22, 2008 la 5:54 pm

    nu mi’au placut niciodata finalele 🙂

    PS: pai ce, voi chiar va prezentati la exam? :O Nu e suficient sa expediati plicul ?

  16. Iunie 23, 2008 la 12:48 am

    Ma, cate odata mai mergem sa ma ne vada si profii. Avem materii la care nu se scrie pe plic numele, ci se lipeste poza:p Ar fi bine sa fie asa, dar se pare ca tre sa invat:((

  17. hoyt
    Iunie 23, 2008 la 12:55 am

    poza cu titele, inteleg.

    Dar tu ce pozezi?:)

  18. Iunie 23, 2008 la 1:10 am

    tits and beer;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

