Acasă > Thoughts > Vreau 30 de ore…

Vreau 30 de ore…

Vreau 30 de ore intr-o zi, vreau 50 de zile intr-o luna, vreau 20 de luni intr-un an… M-am saturat sa nu imi ajunga timpul, sa simt ca imi irosesc viata doar asteptand ceva, ceva care va veni si va trece in cateva secunde deoarece „nu mai e timp”. Daca se lungeste timpul poate vom avea si noi timp sa traim si nu doar sa asteptam sa traim.

In fiecare zi petrec 7-8 ore dormind, vreo 3 ore pe drum, ca sa ajung undeva, vreo ora jumatate pregatindu-mi mancarea si mancand… SI restul zilei se duce in mare parte pe acele mici treburi „de 10 minute” care „trebuie facute acum”. Si din toata ziua mai raman 3-4 ore pentru ceea ce imi place cu adevarat… 3-4 ore din 24 inseamna in jur de 15% din zi… restul de 85% pierzandu-se in neant…

Vreau 30 de ore intr-o zi… Asta ar insemna inca 6 ore pentru mine, pentru ceea ce imi place sa fac… 9-10 ore pentru mine nu doar 3-4 adica o treime din zi doar pentru mine…

Vreau 30 de ore intr-o zi… Si daca o sa ajunga ziua de 30 de ore ce se va intampla? Ce se va schimba, ziua ta se va mari, timpul pe care il vei „castiga” se va imparti in mod egal intre ceea ce faci acum. Fa ziua de 30 de ore si nu te vei bucura de viata mai mult, ci doar vei deveni mai lent… si 30 de ore le vei imparti in 24 ca sa ti se pare ca timpul trece mai greu si nu ca tu te misti mai greu…

Si daca maine vor fi 30 de ore cum iti vei da seama?? Ceasul si mintea ta vor imparti timpul tot in 24 parti egale… Si timpul va curge la fel, cel putin pentru tine…

Cred ca visul mi s-a indeplinit… la cat de obosit sunt cred ca ziua mea are 40 de ore… Si totusi nu destul timp pentru ceea ce vreau cu adevarat sa fac…

Categorii:Thoughts
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

