Acasă > Realitatea > De ce iubim romania

De ce iubim romania

Daca titlul ar fi fost „De ce NU iubim romania” articolul asta ar ajunge roman si m-ar da jos astia de pe wordpress fiindca le-as ocupa prea mult spatiu :d .

Mi s-a spus intr-un coment anterior sa vad si partea buna a lucrurilor asa ca am hotarat sa incep sa scriu o mica serie de posturi in care sa arat ca exista si parti bune in faptul ca suntem locuitori al „buchetului de flori” Romania (cu asta era comparat in cartile de „citire”). Trebuie sa fie un motiv pentru care nu emigram in alte tari, de fapt trebuie sa fie mai multe, avand in vedere multimea de argumente contra care imi vin in minte.

Acum am un lapsus si nu imi vine nici un motiv asa ca o sa incep prin cel mai „vesnic”, „arhicunoscut”, „celebru” motiv:

Motivul numarul 1 (in topul primele lucruri care imi vin in minte cand ma gandesc la partea buna a lucrurilor din Romania, „tara mea de glorie, tara mea de dor”) pentru care iubim romania:

RELIEFUL

Oricat de mult am incerca sa ne distrugem tara, inca avem o tara foarte frumoasa din punct de vedere al reliefului. Avem si munti si mare. Doua elemente care ar face perfecta orice vacanta. PArtea proasta e ca au aparut atat de multe interese economice incat e mai ieftn sa te duci la mare in Bulgaria si la munte in Austria. Oricum, avem potential… Daca o sa se investeasca putin o sa avem si partii bune la munte si plaje frumoase la mare.

Revenind la relief, cred ca majoritatea dintre romani s-au bucurat de o plimbare (catarare) pe munte, si de o plimbare pe plaja. Chestiile astea sunt destul de relaxante incat sa te gandesti ca te bucuri ca esti intr-o tara ca romania, dar apoi realizezi ca si alte state au si plaja si munte si le au la un nivel de amenanjare mult mai mare, si apoi iti dai seama ca sticlele de plastic, ambalajele de mancare, hartia igienica folosita, nu prea au ce cauta in peisaj, si incepi sa te gandesti: „Romania e o tara frumoasa, pacat ca e locuita”

PS: Sorrrrry, Nu m-am putut abtine. Oricat de mult am iubii Romania, trebuie sa recunoastem ca e tara in care in fiecare lucru bun se ascunde cate un lucru de cacao….

Categorii:Realitatea
  1. Corn - poppy
    Iulie 13, 2008 la 4:16 pm

    Mda, touchy. Nu poate fi vorba doar de Romania, potentialul desigur i-l ofera locuitorii ei; unii mai jalnici decat ceilalti, insa avem si oameni care fac parte din „patrimoniul” tarii, fie ca mai sunt, sau nu printre noi. Daca noi ne conformam gandului ca suntem deja fara sanse de dezvoltare, de reeducare: cu siguranta nu vom inainta cu mentalitatea asta. C’est la vie! Sa continuam sa apreciem kitch-urile, si sa inlaturam oamenii care, chiar au ceva de spus si initiativa, se pare ca asa functioneaza treaba in Romania. Impossible is nothing! (asta ca sa folosesc sloganul unei binecunoscute firme, a propos de asta, am ajuns o tara de snobi, lipsiti de originalitate, as someone said, forma fara fond).

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

