Prima pagină > Thoughts > Trust in your fire…

Trust in your fire…

Am cautat toata viata ceva in care sa cred… Intai am crezut in lumea ce ma inconjura, o lume roz plina de bunatate, dar cat de tare m-am inselat. Cand am reusit sa-mi iau de pe ochi valul copilariei si am vazut ca totul e gri, m-am grabit sa tip in gura mare ca lumea m-a abandonat doar ca sa pot sa imi justific, cel mai probabil doar mie, motivul pentru care am parasit-o… Poate asta ma face un inadaptat, sau poate doar arata comportamentul meu de sobolan in fata corabiei care se scufunda.

Apoi mi-am ridicat privirea spre divinitate, am inceput sa cred in dumnezeu si sa incep sa devin din ce in ce mai religios. Cu cat am aprofundat mai mult religia cu atat am descoperit mai multe inconsegvente. Am incercat sa imi gasesc o religie… drumul spre mantuire… De ce oare am vrut atat de mult sa fiu mantuit? Ce pacat de moarte se ascunde in sufletul meu? Cautand religia perfecta am gasit numai un drum imperfect, am zis ca poate sa existe dumnezeu si fara religie, dar si credinta s-a lovit de logica, si incetul cu incetul a devenit din ce in ce mai greu de acceptat. Era asa de frumos si simplu sa am pe cineva care sa ma protejeze de acolo de sus, era asa de usor sa impart greutatile cu cineva, sa impart esecurile cu cineva…

Apoi am ramas fara un lucru in care sa cred. Nimic nu mai parea potrivit pentru a fi trecut in categoria „cred in…”. Dar acum incep sa cred ca poate am incercat sa gasesc ceva in care sa cred incat am uitat sa cred in ce e mai important… Acum incep sa cred ca poate e de ajuns sa cred in mine…

Categorii:Thoughts
  1. Iulie 29, 2008 la 4:35 pm

    Cu cât avem mai multe detalii (aspecte) în care credem, cu atât focul este mai aprins. Mereu va exista ceva în care să cred, chiar dacă s-ar putea să fie mic, ascuns, idealist, etc.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

