Prima pagină > Others > 1 an mai tarziu

1 an mai tarziu

Am uitat complet, dar pe 7 iulie 2007 am inceput sa scriu pentru prima data in acest blog… A trecut mai mult de un an, un an si o luna si inca putin.

De ce am inceput acest blog? … Am mai spus asta de cateva ori: o incercare de autocunoastere, o incercare sa imi dezvolt anumite skiluri. Am trecut prin multe modificari de stare de cand am inceput, momente triste, momente mai putin triste, momente vesele si momente fericite. De la melancolie la fericire si invers…

Acum nu stiu de ce mai scriu. La cat de des mai scriu nici macar nu mai conteaza. Acum s-a ajuns la niste idei razlete…

O sa renunt la blog? Nu mai am ce spune? Nu, nu cred. Am zis ca o sa renunt la blog cand nu mai am ce spune, dar acum vad ca cel mai probabil voi renunta din cauza lenei acute…

Categorii:Others
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

