Prima pagină > Thoughts > 1+1=10

1+1=10

Nu o sa incep sa demonstrez ca e adevarata afirmatia din titlu. M-am saturat sa tot fac asta… De fiecare data cand reusesc sa ajung si eu sa spun ceva in grupul „celor mari” trebuie sa incep sa argumentez aceasta afirmatie. Ok, e chiar asa de inteles ca fiecare poate avea dreptate doar ca fiecare om face calculele in baza lui? De ce mi se impune sa spun ca 1+1=2 neaparat? De ce trebuie sa calculez in baza 10 cand pot sa calculez in orice baza? Poate mie nu imi place baza 10, poate in viata mea merge aplicata mai bine baza 2, sau 3, sau 4…

De ce trebuie sa imi fie impuse sistemele de valori ale altor oameni? Nu am dreptul sa exist ca o entitate cu ganduri proprii, fraze proprii, valori proprii? De ce nu pot sa imi inteleaga modul de a gandi problema si sa treaca prin acest filtru tot ce spun ca mai apoi sa il transforme in ceva ce pot sa intelaga si ei?

Sun atatia oameni pe pamant…

De fiecare data cand ma gandesc cat de mutli oameni traiesc si… traiesc pe aceasta planeta si din acest „multi” pentru fiecare om exista un „putin” care pot sa il inteleaga, care chiar se chinuie sa il inteleaga, care vor sa il inteleaga, ma apuca un sentiment asa de puternic de singuratate… Ce ciudat ca suntem asa singuri intr-o lume asa mare si totusi nici macar nu putem sa ne intelegem cu aceia pe care ii cunoastem si care parca ne fac viata mai usoara...


1+1=10… DE CE NU VA INTRA IN CAP SI ASTA???

Categorii:Thoughts
  1. 2stefan1
    Septembrie 6, 2008 la 1:53 am

    bineinteles ca fiecare om gandeste ce vrea, dar vezi tu …nu posteaza pe blog

  2. Septembrie 6, 2008 la 10:52 am

    @2stefan1: Ce tare ar fi fost comentul tau daca in articol ar fi fost vorba de dreptul fiecaruia de a gandi cum vrea…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

