Acasă > File de jurnal > >> fast forward…

>> fast forward…

Tot timpul mi-am trait viata pe fast forward. Totul s-a desfasurat atat de rapid… Prea rapid pentru un om care nu suporta schimbarile bruste. Si totusi nu asa mi-a fost dictat sa traiesc de vreo entitate sau fiinta supranaturala sau umana ci chiar eu mi-am condus viata asa. E mai usor sa te faci ca te adaptezi cand totul in jur e ostil decat sa accepti durerea schimbarilor lente, deoarece aceste nu modifica superficial si temporar mici parti ale vietii ci ele inseamna moarte acelor vise ale trecutului, care pareau reale atunci, dar care, acum, sunt zdrobite incet sub greutate realitatii negre. E mai usor sa stai putin intr-un mediu total ostil decat sa te obisnuiesti cu schimbarile lente ale mediului in care te afli, din acel mediu ostil sti macar ca exista o sansa sa scapi, o sansa sa te intorci in acel loc in care a inceput totul, in care s-a nascut totul sau in care s-a nascut acea parte la care merita sa te intorci…

Toata viata m-am tinut ocupat ca sa nu vad cum, incet, incet, se darama toate zidurile care formau, care inchideau, care protejau acea mica parte de timp si spatiu pe care o numeam viata mea. Acum insa nu mai pot, totul a inceput sa se schimbe atat de repede incat nu mai pot sa ignor aceste lucruri, tot ce se modifica lent, acum se modifica prea repede, atat de repede incat numai la ele pot sa ma gandesc, nu mai imi este permis sa-mi traiesc viata in afara acestor schimbari…

Poate trebuia sa le constientizez mai devreme si nu sa le ignor, si sa ma fac ca nu le vad… poate as fi venit cu vreo solutie salvatoare… sau poate ca nu… nu stiu, si oricum acum nu mai are importanta… acum e prea tarziu…

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

