Acasă > File de jurnal, Thoughts > Cea mai scurta cale spre iad trece prin rai

Cea mai scurta cale spre iad trece prin rai

Daca as incerca sa imi scriu o biografie totul ar sta scris pe o singura pagina… Nu am avut niciodata o viata tumultoasa, nici macar nu am incercat sa am, intotdeauna am vazut partea rea a lucrurilor. Traim intr-o lume gri si eu m-am atuncat sa o cataloghez ca fiind neagra doar ca sa nu ma mint ca exista si momente albe si apoi sa ma doara fiindca ma insel, am considerat ca mai bine traiesc in iad decat sa incerc sa ajung in rai doar ca sa cad inapoi.

De multe ori am spus ca am fost de prea multe ori in iad ca sa mai risc sa cobor din nou, si totusi de fiecare data ma inalt pe culmi si vad ca mai mult pana sus, si apare cate un moment care ma minte ca pot sa ajung mai sus. Dar de fiecare data ma loveste „realitatea” si cad inapoi in prapastie. Ah, ce zgomot dureros, ah ce drum rapid si dureros.

Si iata-ma din nou in iad. Poate in acelasi iad. Totul e la fel, aceleasi probleme, aceiasi viata, aceiasi prieteni. Daca ma uit si iau fiecare parte, totul e la fel, acelasi iad dintotdeauna, dar ca de fiecare data cand ajung aici eu sunt altul, durerile nu mai sunt la fel. Totul doare mai tare, am gustat un rai prea inalt, caderea a fost prea mare. Totul doare mai tare. Nu stiu daca doare mai tare caderea sau faptul ca am vazut mai de aproape varful…

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

