Prima pagină > Thoughts > Jos aplaudacii!!!

Jos aplaudacii!!!

Am reusit, in una din zilele trecute, sa reusesc sa ajung acasa mai devreme decat de obicei, si, obisnuit sa adorm mai tarziu, am inceput sa butonez telecomanda de la televizor. Am butonat intai pe National Geografic si pe Discovery poate dau de ceva interesant, apoi am trecut pe programele muzicale ca mai apoi sa incep sa caut alte programe. Cum nu mai stiam sigur pe ce canal e fiecar post le-am luat in ordine descrescatoare. Am trecut peste OTV si am vazut ca telenovela Elodia a ajuns la un veritabil episod 260, sunt curios ce au discutat oamenii astia in fiecare din cele 260 de seri (atunci), ca la un calcul simplu, se ajunge la vreo 2000 de ore de discutii aprinse. Ok, nu sunt destul de curios asa ca nu o sa incerc sa ma uit la vreun episod. Am alte lucruri mai bune de facut… de fapt nu gasesc nici un lucru despre care as putea spune ca as prefera sa ma uit la elodia decat sa il fac. Mi se sufla in ceafa „sa mori” … ma gandesc adanc timp de 0,3 nanosecunde si decid: „Ramanem la nu exista nici un lucru despre care as putea spune ca as prefera sa ma uit la elodia decat sa il fac”.

Intr-un final am ajuns pe HBO. Acolo, in stilul „pupai pe americani in fund si fa si tu ca ei” era un show de stand-up comedy romanesc „HBO exclusive”. Cateva glume bunute m-au facut sa stau si sa mai zabovesc putin. Printre multele glume fara gust si trase de par, printre incercarile nu prea talentate ale tipului cu microfon si printre putinele glume bunicele desi cam nenaturale, am vazut cateva scene destul de interesante. Ca si la americani, se arata si publicul. Publicul… ca publicul: un tip costeliv care se rostogolea pe jos la fiecare gluma obscena, cativa care zambesc din politete, si cativa care aratau mai crispati decat bolnavii de constipatie cronica. Ceea ce era tare la ei e ca desi era clar ca erau foarte deranjati de show din fata lor, aplaudau ca si cum pe scena era cel mai tare actor din toate timpurile (adica Al Pacino).

De ce simteau sa aplaude ceva ce nu merita? De ce aplaudau o persoana care nu merita? De ce sa incurajezi un om sa faca ceva la care e penibil? Multe intrebari pe tema aceasta. E ilogica imaginea. Daca nu iti place nu aplauzi. Nu e asa? Eu asa stiam. Si totusi ei aplaudau. Si raspunsul la intrebarea „De ce?” e chiar simplu. Asa e peste tot. Daca cineva face ceva pe o ridicatura ce seamana cu o scena, il aplaudam. Nu conteaza ca a fost bun sau prost, noi aplaudam „Ca asa trebuie”.

Am auzit prezentari penibile care se terminau cu aplauze. „Merita pentru efort!” De ce? Daca nu se pricepe de ce sa primeasca un premiu, care i s-ar cuveni cuiva care s-a chinuit sa faca ceva de calitate?

Categorii:Thoughts Etichete:,
  1. Les Paul
    Octombrie 31, 2008 la 8:57 pm

    Monumente, mastre!

  2. Aplaudac
    Noiembrie 1, 2008 la 2:24 pm

    Pentru ca sunt platiti, d-aia!

  3. theodor
    Decembrie 23, 2008 la 8:28 pm

    Eu cred ca publicul este ales de catre organizatorii emsiunii iar acest public este platit sa faca urmatoarele lucruri:sa aplaude,sa rada la orice gest si multe altele.

  4. Decembrie 24, 2008 la 5:49 pm

    Ati inteles pe dracu… Cititi tot postul si nu numai titlu. Nu de alta da…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

