Prima pagină > File de jurnal > Plictiseala

Plictiseala

Am inceput mai devreme sa scriu un post nou, unul in care… nu conteaza, un post oarecare, dar cand i-am vazut inceptul, mi s-a parut ca nu are rost, era o dezbatere in stilul meu, acel om care uraste oamenii si crede doar in ce e rau in ei. Dar cand am vazut cum incepe sa sune nu ii mai gaseam rostul. De ce sa ma chinui sa scriu ceva ce o sa para o mare idiotenie pentru toti? Sa fim seriosi nimeni nu vrea sa auda ca a fost nascut ca sa faca rau, toti se cred sfinti.
Si totusi nu mi-a pasat niciodata daca o sa imi fie citite randurile sau nu, daca o sa fie apreciate sau o sa fie considerate spatiu pierdut. Si in ciuda acestora inca mi se pare inutil sa continui postul… Oare mi-am pierdut increderea in oameni in asa hal incat sa nu ma mai gandesc la ei? Oare m-am plictisit sa atac un subiect dureros? Oare incep sa cred in oameni?

Categorii:File de jurnal
  1. RMN
    Noiembrie 18, 2008 la 1:06 pm

    Cred ca ai avut doar o si grea..dar toate trec. Omul spera…e in natura lui.

  2. Mihai
    Noiembrie 20, 2008 la 9:24 am

    You need serious therapy… serious therapy.

  3. Noiembrie 20, 2008 la 10:36 pm

    Asta spune si terapeutul fostului meu terapetul. >:)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

