Prima pagină > File de jurnal > Istoria lui 23

Istoria lui 23

Acum ceva timp (in urma cu vreo 2 ani) am inceput sa fiu obsedat de numarul 23. Am inceput sa il gasesc in toate evenimentele nefericite/tragice, in toate momentele de cumpana…  E un sentiment ciudat sa gasesti un semn al nenorocirii, un semn care sa te anunte din timp ca… E ciudat pentru ca e legat atat de strans de nenorocire dar incredibil de dureros pentru ca poti sa il vezi venind… e dureros sa traiesti, in fiecare clipa, cu gandul ca urmeaza o data, o zi, o actiune legata de acest eveniment…

Dupa ce am inceput sa fac legaturile intre numar si evenimente, intai am incercat sa ma conving ca e doar o coincidenta, ca nu am ajuns un obsedat ca tipul din „Number 23″… dar mi-am adus aminte ca eu nu cred in coincidente, ca eu cred ca totul e legat, nu datorita unei puteri divine ci datorita unei legi fizice… orice eveniment e rezultatul unei forte de inertie a unui eveniment anterior.

Dupa ce am trecut de socul initial, am inceput sa-mi dau seama ca peste tot in jurul meu se gaseste numarul 23. E uimitor cat de des apare in filme (pe tricouri, pe kart-uri), cat de des apare pe haine, cat de des apare in viata de zi de zi ca numar legat de evenimente globale…

Dupa ce am trecut, oarecum, si de socul frecventei, am observat, ca in mod paradoxal numarul 23 sta in umbra multor evenimente bune din viata mea… Si asta ma sperie cel mai tare… nu pot sa ma gandesc decat ca voi plati fiecare clipa de fericire din viata mea… si asta ma doare, si asta ma face sa ma astept la ce e mai rau si sa uit sa traiesc clipa asa cum trebuie… si asta doare si mai tare

Azi am implinit 23 de ani… De azi, timp de un an, voi avea 23 de ani, voi sta sub numarul 23… acum sunt curios cat de bine/rau o sa fie… Acum e prea mult timp ca sa mai pot sa ma gandesc doar la numrul 23 si la ce nenorociri imi va arunca… Acum cred ca voi astepta viitorul, si doar atat… Sunt destul de rezistent sa fac fata la multe lucruri dificile… de ce m-as impiedica de mine insumi?

Incep sa cred ca eu sunt numarul 23, ca e simbolul meu, si il vad in momentele foarte grele sau foarte fericite doar pentru ca atunci sunt destul de atent sa vad cat de legat e de mine…

PS: Azi am implinit 23 de ani, ieri mi-a murit o matusa, azi toti invitatii mei (cu cateva exceptii) au avut probleme de ultim moment, acum ma doare piciorul drept de mor…

Life is great, but is my only one…

Aveam 23 de spamuri in adresa de yahoo, acum e ora 23…

Blogul asta are 23 de categorii…

Categorii:File de jurnal
  1. hoyt
    Decembrie 11, 2008 la 12:37 am

    Multi ani buni, la 32 va fi mai bine 😉

  2. me
    Decembrie 12, 2008 la 6:04 pm

    probabil ca e cel de-al 24-lea an de viata ta asa caaa….

  3. theodor
    Decembrie 18, 2008 la 2:16 pm

    La multi ani!!!

  4. ana
    Ianuarie 7, 2009 la 1:11 am

    si eu am o chestie cu numaru 23, si o aveam dinainte sa fie filmu cu 23. ziua mea ii in 23, tot timpul ma uit la ceas la ore cu 23, il vad pe garduri, la tv, in date, o multime….chiar nu stiu daca e o coincidenta sau nu.

  5. nana
    Ianuarie 11, 2009 la 12:10 pm

    Daca tot te pasioneaza subiectul, cauta info despre sincronicitate (atat din punctul de vedere al fizicii cuantice, cat si al psihologului Carl Gustav Jung si altii care au tratat acest subiect).
    Pot sa-ti dau niste titluri daca google nu e suficient.

  6. Ianuarie 12, 2009 la 11:02 am

    ai grija..sa nu se agraveze…
    daca ai fi ales in loc de numarul 23 numarul 11…sau numarul 3..ai fi gasit alte sincronicitati…

    se spune ca ceea ce cauti vei gasi..daca vei cauta motive pentru care iubita ar putea sa te insele…ghici de vei incuraja ?

  7. Ianuarie 12, 2009 la 12:54 pm

    @Bogdan Grigore: Nu am cautat niciodata numarul asta. L-am observat foarte frecvent. Si in mod ciudat e singurul numar care poate fi legat de cele mai grave evenimente din viata mea. Stiu ca explicatia ta cu daca cauti gasesti, e destul de valida, si eu m-am gandit la asta, asa ca am cautat alte numere care sa lege asta. Am cautat existenta lui 23 in cartile de istorie, si uimitor se leaga de multe evenimente tragice.

    Poate e vorba de o coincidenta, dar eu nu prea cred in coincidente. Totul e legat, teoria bataii din aripi a fluturelui, e super adevarata, orice fapta are un recul asupra omului, oamenilor din jur, oricat de mica si neinsemnata e. Si din cauza asta cred ca viitorul, gandirea, actiunile omului sunt efectul altor evenimente anterioare, nimic nu e aleator, nimic nu e haos. Si asta poate insemna ca numarul 23 a fost legat de evenimentele astea, poate uin fluture a batut din aripi si asta a avut ca urmare sa apara numarul 23 in acelasi loc cu evenimentele astea… poate nu exista nici o legatura directa, poate nu vor prevesti nimic de acum incolo, dar atunci asta au facut, si asta ma pune pe ganduri… sti tu… celebrul „dar daca…?”.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

