Prima pagină > File de jurnal > Momente de decizie

Momente de decizie

Uneori, viata te obliga sa te opresti pentru cateva cilpe, sa privesti inapoi si sa faci un bilant al trecutului, prezentului si viitorului tau.

Uneori aceasta oprire iti e dictata de o implinire care iti deschide noi drumuri. Nu e un moment dureros, dar e dificil, dupa ce o perioada de timp te-ai obisnuit sa mergi pe un drum, sa trebuiasca sa il abandonezi pentru noile cai care ti se deschid.

Alteori e dictata de un eveniment tragic, care iti zdruncina din temelii toata existenta, iti sterge toate drumurile din cale, si te orbeste, facandu-te incapabil sa vezi alte drumuri, sa vezi o iesire din toata situatia asta. Si atunci incepi sa pipai in jurul tau o scapare, si sa alegi orice pare a fi un drum, orice drum e bun cand nu vezi unde duce, dar care te duce din locul in care nu vrei sa fi. Orice urma de poteca ti se pare bun, chiar te duce spre prapastie, e destul sa nu te oblige sa stai si sa privesti durerea din tine. Am citit undeva ca in asemenea momente ar trebuii sa te asezi, sa incepi sa te gandesti la situatie si sa incerci sa iti gasesti un drum, dar asta te pune fata in fata cu durerea, cu ceea ce toata fiinta ta iti spune sa eviti. Instinctul omului ii spune sa evite durerea imediata, nu gandeste si in perspectiva.

Am trecut de prea multe ori prin asemenea momente, si de fiecare data am ales sa fug, de cele mai multe ori am atins marginea prapastiei si am plonjat spre ceea ce credeam ca e abisul. Se pare ca m-am inselat si era doar o groapa mai mare, si am reusit sa lovesc fundul si sa ma ridic si sa continui. Poate ca drumurile mele ar fi fost altele daca as fi stat sa infrunt durerea… dar eu nu sunt asa… sunt prea las pentru asta… prefer abisul…

Created: 21.10.2008
Published: 24.12.2008

Categorii:File de jurnal
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

