Acasă > Uncategorized > Celebritate

Celebritate

Am fost acuzat ca am inceput sa caut „celebritatea” prin blogul asta. Din cauza ca acuzatiile au fost facute de cineva pe care il respectam, de aproape o luna tot ma gandesc daca e adevarat sau nu. Atunci am spus ca nu e adevarat, fara sa ma gandesc cu adevarat daca, in profunzime, chiar imi doresc sau nu recunoasterea pe plan „literal”. Si de atunci tot fac liste (imaginare) cu argumente pro si contra. Dupa o luna am reusit in sfarsit sa trag o concluzie, diferita de ceea ce credea acea persoana, dar si fata de ceea ce credeam eu. Nu caut recunoasterea cu blogul asta, nu sunt, si nici nu cred ca voi fi mandru de textele mele mai mult de cateva minute, dar nu pot sa spun ca sunt total indiferent la numarul de vizitatori pe care il primesc zilnic. Verificatul numarului de vizitatori, e undeva intre un joc si o un sentiment de importanta.

Intotdeauna m-am temut ca o sa fiu doar o sclipire de o secunda pe radar, si din cauza asta mi-am codus viata spre a deveni mai mult de atat. Nu m-am grabit sa visez sa ajung in cartile de istorie. Desi nu m-ar deranja cu nimic, nu cred ca ca e posibil si realizabil sa ajungi intr-o carte de istorie, e vorba de mult prea mult noroc. Nu oricine ajunge in cartile de istorie. Si, poate, aici am facut cea mai mare greseala, am hotarat sa ma multumesc cu putin, am hotarat sa devin mai mult decat o sclipire pe un radar, prin inscrierea mea in memoria oamenilor. Asta vreau sa ajung, o imagine vie intr-o amintire dureroasa. Poate ca e mai putin, dar e realizabil, si plin de recunostinta, si poate sunt mai mici sansele ca sa fi un personaj pozitiv, nu unul negativ. Cand incerci sa faci totul sa ajungi in cartile de istorie, e usor sa fi transformat in personajul negativ desi esti singurul care face bine.

Am hotarat sa ajut oamenii, si sa isi aminteasca de  mine ca cineva care i-a ajutat sa reuseasca sa mearga mai departe. Si de asta am dat la medicina, sa ajut ca sa nu fiu uitat, cel putin pentru o vreme… Inconstient, am transformat si blogul acesta intr-un instrument in aceasta directie. La inceput blogul era dizivat in doua parti: O parte care sa ma ajute sa ma cunosc pe mine insumi, si o parte cu date care ma ajutau. Acum am bagat si a treia categorie: chitara, categoria care se ocupa cu ajutarea tuturor celor care imi cer ajutorul. E, poate, cea mai vizitata parte din blog. Si astfel am ajuns sa caut sa vad in fiecare zi cati oameni au vizitat aceste posturi. Si cu fiecare vizitare, ma simt mai mandru ca pot sa  ajut. Stiu ca sunt multi care vin din greseala, iar altii nu isi gasesc raspunsuri la intrebari, dar ma hazardez ca macar 1 vizitator intra pe aceste posturi, si gaseste exact informatia de care avea nevoie. Si asta ma face mandru, si asta ma face sa continui…

O sa mai ma gandesc la asta sa vad daca caut sau nu celebritatea, si daca e asa, cel mai probabil, o sa ma gandesc sa inchid blogul. Internetul nu mai are nevoie de un cautator de „aur”…

Categorii:Uncategorized
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

