Generatii

Daca as fi avut niste parinti cu aceiasi mentalitate si filozofie de viata ca si mine as fi fost cel mai fericit om de pe pamant. Daca nu ar mai fi existat diferenta asta intre generatii m-as fi inteles perfect cu ei… probabil. Acum nu ma inteleg foarte bine cu ei din cauza ca ei vad tot ceea ce fac, ceea ce pretuiesc ca fiind lucruri fara valoare, ca valuri trecatoare. Si intr-un fel au dreptate, incercam sa ne maturizam, dar nu stim cum, asa ca ne luam un model si il urmam, ca mai apoi, dupa ce am luat tot ce am crezut ca e mai bun din el, l-am parasit pentru altul mai „suculent”. Acelasi lucru l-au facut si ei, si ei si noi suntem facuti din acelasi aluat, diferenta dintre noi e reprezentata de modelele pe care le-am preluat, ei au trait cu Dolanescu, Benone, Elvis, Phoenix, noi traim cu  Bon Jovi, Sting, Eminem, Akon, Rihanna si altii… Ei au trait in epoca televizorului si a radioului, noi traim in era internetului si a dvd-ului. E mare diferenta intre ei si noi, intre ce era atunci si ce e acum.

Desi urasc cand imi dau seama ca mentalitatea lor e diferita de a mea, ii inteleg.

Zilele astea am descoperit ceva infricosator: Diferenta dintre generatii se mareste cu fiecare an, perioada ca o filozofie de viata sa fie inlocuita de una radical opusa se micsoreaza vazand cu ochii. Daca acum nu pot sa inteleg o generatie cu 7-8 ani mai mica decat mine, cum o sa pot sa imi inteleg copiii? Pana o sa ajung sa am copii adolescenti o sa ajunga sa se schimbe mentalitatea de la an la an… eu cum o sa tin pasul? Sau o sa ajung sa traiesc cu niste straini in casa?

  1. Mai 30, 2009 la 6:54 pm

    Fara acei parinti care nu au aceeasi mentalitate, nu ai fi fost tu. Nu stiu daca e chestie de tinut pasul pe cat tine de empatie. Totul se schimba, sub lupa sau nu.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

