Prima pagină > Tristete > Rai vs. Iad

Rai vs. Iad

Nu mai cred de mult in dreptate sau in victoria binelui. Am devenit prea pesimist pentru binele meu. Candva credeam ca o sa ajung cineva care va putea schmba lumea, cineva care „will make the diference”, poate chiar ma credeam in stare sa o salvez. Acum am inceput sa cred ca nici macar nu mai poate fi salvata, iniferent de cat de capabil as putea fi sa o salvez. Am citit printre randuri si am vazut ca si-a pierdut de mult dorinta sa fie salvata. Cei multi care vor sa o distruga au decis si pentru cei putini care vor sa o salveze/pastreze, iar decizia a fost clara: s-a ales calea pierzaniei (nu stiu cat de scurta e aceasta cale), iar cei care mai vor sa o pastreze nu pot decat sa tipe fara sa fie auzit, niste voci intr-o pivnita pustie, care, desi spun adevarul, nu o sa razbata prin peretii grosi.

Nu stiu pentru ce ma mai lupt, pentru ce ma zbat. Nu pot schimba nici macar o persoana, o lume si mai putin.

Ce rost are sa visezi la rai, cand deja ti-ai rezervat loc la clasa I spre iad?

  1. g_man_rap
    Februarie 22, 2009 la 10:22 am

    cica „binele invinge tot timpu”… nimic nu merge in jos la infinit. e scris in stele asta 😀

  2. Februarie 22, 2009 la 1:11 pm

    ??? wtf?? Ce stele??

  3. cleo2012
    Iunie 23, 2009 la 10:03 pm

    de ce sa schimbi o persoana , mai bine schimba/te pe tine .

    Fi tu schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume/

  4. Iunie 23, 2009 la 10:27 pm

    Eu sunt „perfect” asa cum sunt, lumea e cea cu defectele fatale.

  5. cleo2012
    Iunie 23, 2009 la 11:44 pm

    oare de ce ii e mai usor imaginatiei sa impace ideea de iad cu durerea decat ideea de rai cu placerea…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

