Un an

Un an= 12 luni = 52 saptamani = 365 de zile = 8784 ore = 527.040 minute = 31.622.400 secunde

Un an = cea mai mica perioada de timp ce poate devenii o eternitate.

A trebuit sa imi aduc aminte de niste evenimente din trecut, si am inceput rememorarea lor printr-un soc… a trecut o vesnicie de atunci si totusi atat de putin timp. Anii au trecut incredibil de repede, din ce in ce mai repede. Parca, cand eram mic, timpul trecea in reluare, cu cat am crescut, parca timpul se compacteaza din ce in ce mai mult. Anii devin intai luni, apoi saptamani, apoi zile.

Inainte credeam ca viata mea e monotona, cu prea putine evenimente importante, acum imi dau seaca ca, chiar nu are cand sa se intample ceva.

Nu pot sa imi explic unde a disparut liceul si cei 4 ani de facultate… Parca ieri eram boboc in anul intai. Parca ieri imi distrugeam calculatorul cu „Cah-ul” de la Escu…

Astea se intamplau acum… acum cateva luni… nu se poate sa fie ani de atunci… nu suntem in 2009 suntem undeva prin 2000. Refuz sa mai ma iau dupa calendar… S-a defectat ceasul… o ia inainte.

Categorii:File de jurnal
  1. Iunie 18, 2009 la 9:55 pm

    Eh… toţi cunoaştem sentimentul ăsta…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

