Acasă > Explicatii, Sanatate si Medicina > Jurnal medical

Jurnal medical

Am hotarat sa mut toate articolele medicale (care, sper eu, o sa se inmulteasca) pe un blog separat. Blogul medicalil gasiti la adresa:

jurnalmedical.wordpress.com

O sa contina articole din domeniu medical: articole despre medicamente, despre tratamente la bolile comune, sfaturi utile, un articol despre citirea analizelor, etc. Sper sa fie de folos si sa il gasiti util.

Blogul era, la inceput, un mediu de autocunoastere. Un loc in care imi treceam gandurile. Acum se pare ca a ajuns un loc unde incepatorii in ale chitarii cauta un sfat. Sper sa pot sa mut si articolele de chitara pe un blog/forum separat. Dar inca nu am timp sa ma ocup de asta. Poate in viitorul apropiat o sa realizez si acest lucru.

  1. nume
    Iunie 25, 2009 la 10:58 am

    vezi ca ai pus linkul gresit mai sus

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

