Acasă > File de jurnal > Decizii

Decizii

Alege, decide, hotaraste, opteaza.

La fiecare interviu de angajare la care am fost, am fost intrebat de ce, fiind student la medicina, incerc sa obtin o slujba in domeniul informaticii. De fiecare data am raspuns la fel: medicina si informatica sunt foarte asemanatoare. Algoritmica sta la baza lor. Inca cred asta. De fapt nu cred ci stiu. Oricat de mult ne-ar placea sa ne credem complicati/complecsi, toata viata noastra e simpla, totul se reduce la algoritmi de baza, la „if”-uri si „for”-uri. Totul se reduce la a lua decizii si de a le respecta, sau de a lua alte decizii de a nu le respecta pe anterioarele. M-am saturat de atatea decizii, m-am saturat sa trebuiasca sa aleg.

De ce suntem obligati sa luam decizii in fiecare secunda, de a lua hotarari care ne pot schimba viata, care ne vor schimba viata? Nu vreau sa ma schimb, nu vreau sa raman la fel.

Urasc sa ajung intr-un punct in care trebuie sa aleg intre doua decizii la fel de rele, la fel de dureroase. De ce trebuie sa aleg intre mine si altii? De ce trebuie sa aleg intre mine si tot ce conteaza pentru mine? De ce trebuie sa aleg, cand mi se ofera doar durere? Nu stiu care e mai mare, nu stiu ce sa aleg, nu stiu daca merita sa fiu egoist si sa spun nu, sau sa fiu altruist si sa ajung sa traiesc cu pistolul la tampla.

Ce sa aleg? Refuz sa aleg eu, sa aleaga altii pentru mine. Eu… eu nu mai decid nimic… nici macar… nici o hotarare… nu mai pot… chiar nu mai pot… am obosit…

Categorii:File de jurnal
  1. silvy
    Septembrie 13, 2009 la 8:03 pm

    Aparent de la o anumita varsta incoace cam toate deciziile pe care trebuie sa le luam se rezuma la `eu sau altii` si cam atat. Din doua negre, pe cea mai putin neagra. E legea junglei chit ca ne dam civilizati. E general valabil si peste tot aplicabila (ca sa o dau si pe rime).

    Cand respectul dispare, bunul simt nu mai exista, toata lumea face orice numai ca sa ajunga mare si tare (sau macar sa detina aceasta imagine) tot ce iti ramane sa faci este sa lupti pentru tine. Iti poti alege doar armele: ori lupti corect, ori te bagi in marea masa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

