Acasă > Realitatea, Tristete > Alice says… shit

Alice says… shit

In cazul cand nu am nimic bun de facut la calculator (nici un film bun, nici un proiect de terminat, nici o discutie interesanta/amuzanta pe mess), ceea ce se intampla cam 3-4 nopti pe saptamana, pe la 10:30 ma retrag in „vastele mele apartamente”, si incep sa fac cine stie ce lucru (deschid o revista de moda, imi aleg rochia pentru maine. Glumesc. No, realy, chiar glumesc.) si, ca sa nu fie liniste de mormant in casa, dau drumu si la cutia aia mare cu imagini care se misca, si butonez telecomanda. Cum toate filmele de la televizor le-am vazut deja, cum toate emisiunile de la tv sunt penibile (exceptie cateva, dar prea putine), cum la nat tv sau discovery se dau doar reluari, nu imi ramane decat sa dau drumul pe cel cateva programe de muzica pe care le prinde abonamentul meu de cablu. 

[on/off topic: Mi se pare mie sau melodiile bune sunt din ce in ce mai putine?]

Cum muzica actuala e foarte comerciala, ajung sa butonez telecomanda ca pe controlerul de la consola. Marea mea tragedie e ca, datorita faptului ca televizorul meu prinde doar 4 posturi de muzica (MTV,KISS TV, U TV, 1M. VH1 nu reusesc sa il prind, nu stiu de ce. Il prin insa ai mei… Damn), ajung de multe ori sa nu am ce asculta. Dupa ce nu am ce sa ascult, la ora aia tazie 23:00-01:00, din nu stiu in cat timp (cred ca e din timp in timp, ca amk vazut si la 23:00 si la 00:00, depinde de ora), la televizor apare si o emisiune care… e greu sa ii fac o descriere, o sa ii zic doar numele „Alice says”. Nu stiu cine e tipa, ce a facut ea in viata ei de a ajuns la televizor, ce a realizat, cu cine ********, dar oricum. Partea interesanta a tipei e parul ala verde, in rest…nimic. O tipa banala din romania. Nu e o tipa proasta, nu stiu cat de inteligenta sau de culta e. Oricum, emisiunea ei, e penibila. Puteti sa intrati pe blogul emisiunii, are acolo cateva clipuri. Datorita faptului ca poluarea fonica e mare pe celalalte posturi, prima data eram curios. Dupa aia i-am mai dat cateva sanse, toti mai au cate o perioada de penibilitate. Dupa ce am urmarit cateva episoade, sau parti din altele (de multe ori ma dezgusta si schimb canalul). Oricum tipa vede ca tipe din romania sunt superficiale si pitipoance, si ea, simte ca le e superioara. Se crede un fel de atotstiutor, „un fin observator al realitatii” si isi alege tot felu de teme penibile de care incearca sa faca mishto, dar nu reuseste decat sa para o proasta superficiala. Din tot ce am auzit-o eu nu a spus nimic inteligent. Sarcasmul referitor la tema se vrea fin si inteligent si ajunge sa para o fiinta superficiala.

Problema nu e modul cum face tipa emisiunea, ci ca i se permite sa apara pe post. Chiar asa de prosti am ajuns incat sa avem nevoie de astfel de emisiuni penibile? Probabil la emisiunile astea se uite tot acele pitipoance de care incearca tipa sa faca misto. Cum dracu sa apara la televizor o tipa ca incepe sa spuna ca sa f*t*t cu piretenul ei si acum s-a gandit sa faca emisiunea? Drace, voi chiar vreti sa faceti emisiunea lui dan „indirect” diaconescu sa ajunga cea mai inteligenta emisiune de la televiziune? Dracu, duceti-sa si voi la gradina zoologica pune-ti o camera video si dati imagini in direct de acolo. Prefer sa ma uit la maimute cum arunca cu fecale, cum doarme leul de la Baneasa.  Lasti-l pe becali pe post, pun pariu ca o sa scoata ceva mi inteligent decat astfel de aberatii.

Nenorocitilor, nu ma faceti sa imi arunc televizorul pe geam. Acum cativa ani vreiam sa imi iau tv-tuner sa ma uit la televizor pe calculator, acum vreau sa imi scot antena, si sa folosesc televizorul doar pe post de monitor pentru dvd-player.

[on/off topic: De cand a murit Michael Jackson, si au inceput toate posturile sa dea melodii ale lui, a crescut enorm calitatea posturilor de muzica. Nu fiindca Michael e asa de mare, ci fiindca cei din muzica actuala sunt atat de mici, si pentru ca toate posturile de muzica se incapataneaza sa repete obsesiv 10-20 de melodii, din care doar vre-o 3 bunicele.]

  1. cleo2012
    Octombrie 9, 2009 la 10:26 pm

    damn…:)) you’re right … / si daca mai tii cont si de faptul ca tipa e studenta la teatru / adica se si streduieste sa spuna si sa faca tot ceea ce face … e absolut ” green ” :)) /

  2. Octombrie 31, 2009 la 2:34 am

    Tare :)) Ai dreptate in multe privinte!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

