Prima pagină > Explicatii > Boneless frog

Boneless frog

Cine face textul la stiri? Eu stiam ca e facut de jurnalisti. Azi, de fapt corect este „si azi”, mi-am dat seama ca probabil ma insel, si tot textul e facut de orice absolvent de ciclu primar sau cel putin de niste jurnalisti a dracu de inculti.

Scheletul broastei "nevertebrate"

Scheletul broastei "nevertebrate"

Azi pe un post de stiri romanesc (nu stiu care era. Am trecut prin fata televizorului si doar am vazut faza asta in timp ce se butona telecomanda) o tanti a inceput o stiri despre „parada broscutelor” si ca sa fie amuzanta sau fiindca credea ca telespectatorii sunt atat de idioti incat nu si-au dat seama ca e vorba de masina aia numita broscuta, a dat si o explicatie „nu e vorba de micile nevertrebrate, ci de celebra masina…”. Nu garantez ca asta este exact exprimarea pe care a folosit-o, dar garantez ca a zis „micile nevertebrate”, referindu-se la borscute.

Pana acum am vazut greseli de exprimare si greseli de informare in domenii mai tehnice, dar acum… Cat de prost sa fi sa nu iti dai seama ca broasca face parte din marea categorie a vertrebratelor, vand una bucata schelet, cu o coloana vertebrala. Nu ma asteptam sa stie ca broasca are doua artere aorte, nu ma asteptam sa stie cate camere e inima acestei vietati, dar macar sa stie ca nevertebratele nu au oas, pe cand broasca, si daca ai vazut vreodata o broasca vezi clar ca are o statura si o fizionomie care indica existenta unui schelet interior… ergo si a unei coloane vertebrale.

Categorii:Explicatii
  1. BlackRose
    Octombrie 25, 2009 la 4:05 am

    Ehhh…si cand prin iunie-iulie undeva „Constanta era in doliu, deoarece a decedat Mark in urma unei hemoragii pulmonare, acest minunat peste acvatic , care a oferit atatea bucurii oamenilor…bla bla bla”…stire de senzatie la o emisiune matinala la un oarecare canal. (Mark=ex-delfinul din delfinariu) Numai inceputul propozitiei mi-a ramas in minte, pentru ca era o ora muuult prea devreme, neuronii(ul) era inca adormit dar si asa mi-am pus niste intrebari ca „exista alt peste decat acvatic?” si „oare proful de bio din clasa a 6-a ne-a mintit zicandu-ne, ca delfinii sunt mamiferi?” Ce mai conteaza daca e corect sau nu?…senzatie sa fie!!!!

  2. Octombrie 25, 2009 la 11:31 am

    @BlackRose: Pai… exista si pesti de uscat. Si indeplinesc toate conditiile: mamifere superioare, cu plamani si respiratie aeroba. Specia asta de pesti aerobi, e destul de raspandita mai ales in zonele de centura si zonele rau famate ale orasului. dar exista.

  3. BlackRose
    Octombrie 25, 2009 la 11:50 pm

    Daaaaamn…poate totusi n-ar fi trebuit sa chiulesc asa de mult de la ore de bio in liceu🙂

  4. Octombrie 27, 2009 la 11:37 am

    @BalckRose: Nu cred ca „Pestii” astia apar in cartea de biologie. Cred ca cartea in care apar se numeste „Codul Penal”.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

