Prima pagină > Chitara > Marci de chitara

Marci de chitara

Aria
Site: Ariaguitars.com
Romania: M&C musical
Artisti: Robbie Williams Band, Perry Bamonte (The Cure)
Despre: Sunt chitari low-cost. In speciale bune pentru repetiti si pentru cei care canta acasa si nu pe o scena.

Epiphone
Site: http://www.epiphone.com/
Romania: Proguitar
Artisti: John Fogerty, Ace Frehley (KISS), Billy Greer (Kansas), Chris Henderson (3 Doors Down), My Chemical Romance, Tony Iommi (Black Sabbath), Jim Laurey (Motorhead), John Lennon (The Beatles), Bob Marley, Paul McCartney (The Beatles), Lynyrd Skynyrd, John Morris (Judas Priest), Willie Nelson, Eddie Ojeda (Twisted Sister), Nichelback,
Despre: Este o submarca a Gibson

Fender
Site: Fender.com
Romania: ProGuitar
Artisti: Avril Lavigne (Telecaster), Eric Clapton(Stratocaster), Jimi Hendrix(Stratocaster), Sum 41(Telecaster)
Despre: Unele dintre cele mai renumite chitari din lume.

Gibson
Site: Gibson.com
Romania: din cate stiu eu nu exista reprezentanta in Romania
Artisti: Duran Duran,  Angus Young (AC/DC), BB King, Billie Joe Armstrong (Green Day), Billy Gibbons (ZZ Top), Aerosmith, Los Lobos, Chad Gilbert (New Found Glory), Foo Fighters, Lynyrd Skynyrd, The Eagles, Gretchen Wilson, INXS, Joel Madden (Good Charlotte), Neil Diamond, Prince, Richie Sambora (Bon Jovi), Rudolf Schenker (The Scorpions), Shakira, Shania Twain, Sheryl Crow, Slash (Velvet Revolver)
Despre: Sunt considerate cele mai bune chitari de serie din lume.

Gretsch
Site: Gretsch.com
Romania: Proguitar
Artisti: Billy F Gibbons (ZZ Top), Bono (U2), Eric Johnson, George Harrison (The Beatles), John Frusciante (Red Hot Chili Peppers), Malcolm Young (AC/DC), Martin Gore (Depeche Mode), Neil Young, Sheryl Crow
Despre:

Hora-Reghin
Site: Hora.ro
Romania: in mai toate magazinele de instrumente muzicale
Artisti:
Despre: Suna destul de bine doar ca trebuie sa ai grija de ele. Cea mai mare problema a lor sunt cuiele de acordaj care au tendinta sa se strice. Am auzit des acest lucru dar se poate sa fie si din cauza ca hora e o chitara de incepatori si se tinde sa se duca la extreme. 

Ibanez
Site: Ibanez.com
Romania: M&C musical
Artisti: George Benson, Chris Broderick (Megadeth), Brad Delson & Mike Shinoda (Linkin Park),  Cristi Gram (Phoenix), Billy Graziadei (Biohazard), Dexter Holland & Noodles (The Offspring), Jani Liimatainen (Sonata Arctica), Munky (Korn), Mike Mushok (Staind), Matt Roberts (3 Doors Down), Barry Stock (Three Days Grace),
Despre:

Jackson Guitars
Site: Jacksonguitars.com
Romania: Proguitar
Artisti: Phil Collen & Rick Savage (Def Leppard), Adrian Smith (Iron Maiden), Phil Demmel  (Machine Head), Hammish (My Dying Bride), Outkast, Derrick Green (Sepultura), Serj Tankian (System of a Down),
Despre:

Maxine
Site: –
Romania: Se gasesc in magazinul muzica la etajul 1
Artisti: –
Despre: Sunt ieftine si suna destul de curat.

Schecter
Site: Schecterguitars.com
Romania: M&C musical
Artisti: Robert Smith and Simon Gallup (The Cure), Jerry Horton (Papa Roach), Tommy Lee, Evil Jared (Bloodhound Gang), Adam (Three Days Grace), Mark & Frank & Aaron (Crematorium)
Despre:

Squier
Site: Squierguitars.com
Romania Proguitar
Artisti: Sum 41 (Telecaster), Avril Lavigne (Telecaster)
Despre: Chitari facute de Fender pentru low-end user.

Stagg
Site: http://www.staggmusic.com/
Romania: erau importate de M&C musical, acum nu mai apar pe siteul lor
Artisti:
Despre:

Yamaha
Site: http://www.yamaha.com/guitars/home/
Romania: E un magazin pe undeva pe Bdul Victoriei, cum mergi dinspre muzica spre Bdul Regina Elisabeta.
Artisti: Brian May (Queen), Sammy Hagar & Michael Antony (Van Halen), Tony Kanal (No Doubt), Vivian Campbell (Def Leppard)
Despre: 

  1. aprilie 17, 2008 la 8:02 pm

    super bai… cautam o reprezentanta de epiphone si nu gaseam in toata romania 😉 mersi

  2. hoyt
    iunie 22, 2008 la 8:39 pm

    eu zic sa le tai pula jos papagalilor care comenteaza ca sa isi faca reclama

    muie, snobilor!

  3. iunie 23, 2008 la 1:09 am

    @Baumwolle: Ti-am sters comenturile pentru ca faceau reclama la un forum care mie imi provoaca greata. La propriu. Am intrat acolo de 3 ori ca sa aflu niste pareri pentru niste proiecte de ale mele (pentru idioti e vb de proiecte referitoare la chitari) si de fiecare data am primit maxim 1 parere care ajuta cat de cat, timida si cu statut de ia in cosiderare si asta, iar restu de 100+ mesaje erau certuri intre idioti care se dau mari ca ei stiu, si au ajuns sa se cace pe ei ca „asta e cea mai buna chestie”, „chestia asta e imposibila”… Si tot ce am obtinut a fost o excursie in ceata. Si multe raspunsuri de genu, ceea ce vrei tu e imposibil. Mi s-a spus pana si ca doua doze nu sunt compatibile… asta dupa ce combinatia exista pe 8 tipuri de chitara produse de niste producatori cunoscuti.

    Asa ca pentru cunoscatori: daca vreti un sfat pentru ca sa va luati o chitara, nu intrati pe forumul romania guitar forum sau cum ii zice, ca acolo o sa gasiti numai labari. Cei care sunt cu adevarat cunoscatori sunt atat de putini incat pot fi omisi de la numaratoare. Majoritatea sunt niste labari care au primit o chitara de ziua lor si cred ca asat ii face atotstiutori.

    Daca vreti o chitara. Duceti-va la magazin si vorbiti cu vanzatorul sa cante putin la ea. Aceiasi parte. Si nu asculati pe nimeni care va zice ca chitara asta e mai buna, ca chitara asta e de marca mai buna. Prima voastra chitara oricum va fi un esec. Luati orice chitara care va place voua cum suna. Nu conteaza ca nenea cu 14 ani experienta va spune altceva, pana la urma voi cantati cu ea, nu ei.

    PS: Da. Nu ma ascultati nici pe mine. Orice informatie filtrati-o si hotarativa cu chitara in mana daca o acceptati sau nu. Eu mi-am cumparat prima chitara cu ajutorul cuiva, si am fost dezamagit de ea. Mi-a luat 2 ani sa o tunez destul de bine incat sa sune calumea. Si acum nu as fi in stare sa o dau nici pe un gibson. NU stiu daca suna mai bine decat restul chitarelor din lume, dar stiu ca suna exact cum vreau eu sa sune.

  4. AnRcH
    august 20, 2009 la 4:40 am

    am si io o intrebare.
    clapton cinta pe fender strat, dar cum se poate obtine sunetul lui?
    ce efecte foloseste? ce amplificator?
    ce acordare?
    sint un profan recunosc

  5. august 24, 2009 la 9:39 am

    Ok, clapton are inregistrari pe 5-6 chitari (gibson/fender/martin) si pe 4-5 seturi amplificator-boza (vox/marshall si chiar si fender)

    acordarea e stanard. Efecte foloseste wah-wah, tremolo, chorus, compresor. Iar pentru distors foloseste un boost de 20dB la chitara (astea mi le-a spus un prieten care e fac clapton, asa ca cel mai probabil sunt adevarate, dar nu garantam 100% nici eu, nici el).

  6. Lego
    ianuarie 15, 2010 la 12:20 am

    Ce parere ai despre marca de chitari schecter, in special omen 6 si 006 deluxe! nu stiu pe care sa mi-o achizitionez! Mesi mult!

  7. CRISTI
    februarie 15, 2010 la 6:53 pm

    „Adevarul e doar o iluzie menita sa-i aline pe cei slabi.” OARE SA FI CHIAR ASA DE NAIV SI SA NU STI CA IISUS ESTE ,, CALEA ADEVARUL SI VIATA” SI DORESTE SA CA SI CEI BOGATI NU NUMAI CEI ,,SLABI” SA FIE MANTUITI. ADICA SI EU SI TU .
    DACA PENTRU UNII PARE O ILUZIE PENTRU PENTRU CEI CARE FAC VOIA LUI ESTE O REALITATE.
    ISUS HRISTOS A MURIT PENTRU PACATELE MELE DAR SI PENTRU ALE TALE, SPERAND CA VOM INTELEGE JERFA SA SI CAND NE VOM TERMINA CALATORIA PE ACEST PAMANT SA NE INTALNIM CU EL ACOLO IN CERUL SFANT.
    NE UITAM IN JURUL NOSTRU SI VEDEM SEMNELE APOCALIPTICE CITESTE IN BIBLIE APOCALIPSA CAPITOLUL 13 -VERSETELE 16,17si 18, si ai sa vezi o realitate pe toate produsele in codul de bare, este un adevar, urmeaza urmatorul pas care va fi in curand.Ce sa facem ? Apostolul pavel spunea celor ce il ascultau-,,Pocaiti-va si intoarceti-va la Dumnezeu ca sa va stearga pacatele”

  8. februarie 17, 2010 la 10:55 pm

    @Cristi: Nu stiu de ce tocmai aici ai depus aceasta „plangere morala” cand ai atatea pagini care se leaga de religie, sau chiar pagina „despre”. Oricum, am decis sa iti public raspunsul si sa iti dau un raspuns.

    Pentru inceput, tin sa precizez ca raspunsul tau e penibil. Nu prin ideea sa ci prin faptul ca ataci o expresie care nu are nici o legatura cu religia, care se leaga strict de lumea laica.

    Stiu ca Dumnezeu e in toate, dar poate ca ar fi mai bine sa ne oprim din rugaciune cand pasim la „buda”.

    Referitor la versetele din Biblie, nu o sa pot sa iti spun decat ca mai bine ai citi tu ce le precede pe acele versete. Oricat de mult ne-ar place sa credem in teoria conspiratie, trebuie sa ne aducem si argumente pro. Pana sa se ajunga la semnul fiarei, exista niste evenimente premergatoare, etc. Aratami-le pe alea si o sa te cred, pana atunci… o sa imi permit luxul de a nu crede intr-o apocalipsa imediata.

    Acum sa trecem la disectia celei mai importante parti a mesajului tau. Daca zic „eu exist”, care este un „adevar”, unde poate fi inclus Iisus in asta? Si nu ma lua cu „existi din cauza ca Dumnezeu a vrut sa existi”. Stiu ca Biblia afirma ca „Iisus e adevarul”, dar nu e vorba de un adevar in adevaratul sens al cuvantului, ci de ceva mai presus. E clar ca tu nu ai inteles nimic din Biblie daca ai ajuns sa confunzi o remarca laica cu o entitate religioasa.

    Inca odata o sa ma leg de Apocalipsa. Nu stiu daca sti sau nu, dar Biblia acuala este rezultatul unui sinod ecumenic. In acesta a fost compusa biblia din „biblia evreilor” si din carti ale apostolilor. Pe vremea aceia circulau 14-15 evanghelii, iar sinodul le-a ales pe cele mai mitice si cele cu circulatia cea mai mare. Acum sa imi spui si mie cum poate cineva sa afirme ca o evanghelie e gnostica fara sa stie exact ce s-a intamplat atunci? E greu de crezut ca aceiasi oameni care au omorat mii de eretici, au fost calauziti de sfatul duh.

    Cartea apocalipsei, daca o sa o iei sa cauti semnele, ai sa vezi ca poate fi aplicata si la nivelul poporului evreu de la acel timp. La fel de bine poti spune ca fiara era conducatorul imperiului roman, care obliga statul evreu sa foloseasca strict monedele imperiului, care, dupa cum stim, erau marcate cu insemnele imparatului roman, si cu chipul acestuia. Uite aici alt semn al apocalipsei.

    Cineva zicea: „daca cauti un semn, sigur il vei gasi”. Incearca sa nu mai cauti, si sa traiesti ca un bun crestin, fara sabia apocalipsei deasupra capului.

    Si sa inchei cu un citat din Biblie: „fiecare va fi judecat dupa legea sa”. 😉

  9. cata92
    martie 1, 2010 la 4:42 pm

    am si eu o intrebare, poate ma ajutati: as vrea sa cumpar un fender, acustica, care pachet cu tuner curea si corzi este vreo 550 RON. Credeti ca e cea mai buna alegere. Pana acum am cantat pe un stagg banal, clasica . . .

  10. denisa
    martie 1, 2010 la 6:33 pm

    buna..mi-am luat si eu o chitara acustica(neagra) azi insa am facut gresela sa nu intreb ce marca e …are decat un simbol : o chitara cu aripi intr-un cerc …mai putea ajuta? ms

  11. martie 2, 2010 la 2:54 pm

    @cata92: E vorba de pachetul cu Fender CD-60? E super ok.

    @denisa: Stiu sigla, dar nu pot sa imi dau seama cine o fabrica. O sa iti dau un email cand aflu.
    Daca afli inainte spune-mi si mie, pls.
    Din cauza la comentariul tau, o sa fac un articol cu toate siglele lutierilor mai celebrii:D

  12. denisa
    martie 2, 2010 la 5:47 pm

    ma bucur ca ti-am fost eu de folos macar cu o idee p.s:nu ca m-as da eu mare dar se zice „comentariului” 😉

  13. martie 2, 2010 la 7:47 pm

    @denisa: E relativa chestia :p Academic e „comentariului” dar se accepta si forma populara „la comentariul” :p

    Deja am 53 de sigle, nici una ca a ta:d

  14. timy
    ianuarie 28, 2011 la 5:11 pm

    ceaw..aceasi problema ca denisa..
    sti ceva despre sigla?? ce firma si alea alea:”?
    mersi frumos!

  15. sandu laurentiu
    mai 27, 2011 la 10:47 pm

    vreau sa i-mi iau o chitara esp ltd 602. si vreau sa scot sunetul celor dela SABATON dar nustiu ce efect sa i-mi iau … vreau un raspuns clar si nu vorbaraie multa ca mam saturat de atitea geniiiiiiiiii…merg pe mina ta …!!

    • mai 28, 2011 la 8:53 am

      Fiecare formatie isi personalizeaza melodiile si e foarte greu sa iti dai seama ce folosesc doar din melodiile lor (mai ales datorita distorsiunilor aparute pe timpul inregistrarii).

      Ai 2 variante:
      1) un procesor (multi-efect) cu minim 9 efecte simultate. Iti recomand digitech, mai ales datorita multitudinii de setari pentru diverse melodii si formatii care se gasesc pe net pentru procesoarele lor. Daca iti permit iti recomand RP-255. Oricum cauta un procesor cu pedala.

      2) Mono-efecte (pedale): heavy metal distorsion pedal, o pedala compressor/sustainer, o pedala de chorus, eq pedal. Si astea sunt cam minimul necesar. Asta e varianta foarte scumpa.

      Apropo, fiecare din astea trebuie setata la o anumita setare, asa ca… ca sa sune cum vrei tu trebuie sa muncesti super mult pana ce gasesti setarea perfecta pentru fiecare efect (la procesor poate gasesti niste setari aproximative, pe care trebuie sa le adaptezi pentru chitara ta, dar la pedale e cam greu sa gasesti setari avand in vedere ca tu alegi cum sa se succeada efectele).

  16. iunie 28, 2011 la 8:26 pm

    Ibanez V50 versus Fender CD-60 ? Pe care dintre ele ar trebui sa o cumpar. Nu am absolut nici o idee. Speram sa ma ajuti. Mersi mult !!

  17. iunie 29, 2011 la 3:37 pm

    Personal as merge pe CD-60.

  18. Andrei
    decembrie 27, 2012 la 1:19 pm

    Salut, am si eu o intrebare, am vazut pe un site de instrumente muzicale, un set de chitara VGS, cu tot cu accesori + tuner. Am vz ca in lista nu este marca.. Voiam sa intreb daca stiti ceva despre marca asta? este buna? Multumesc anticipat.

  19. David ciobanu
    iunie 16, 2017 la 11:44 am

    Cum aflu ce marca am la chitara?..am primito iar pe ea nu a ramas decat litera S..este chitară electrică

    • iunie 16, 2017 la 3:00 pm

      Nu mai are nici un semn? Da o poza cu ea si cu orice rest de eticheta sau scris mai are pe ea

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu